A korábbi tendenciákhoz hasonlóan idén is az ingyenes hirdetések voltak a legkeresettebbek a használtpiacon, de nagy értékű áruk is szép számmal találtak gazdára.
A piacokon, üzletekben már nagy mennyiségben kaphatók hazai termelésű, friss primőr zöldségek: paprika, paradicsom, retek, uborka, fejes saláta, zöldhagyma. A termesztett gombák pedig egész évben a fogyasztók rendelkezésére állnak, ahogy a következő hónapokban minden szezonális zöldség-gyümölcs is. Aki ezekből fogyaszt, sokat tehet immunrendszere erősítéséért, valamint vásárlásával a magyar gazdákat is segíti - hívja fel a figyelmet a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK).
Válassza a friss hazait, segítse ezzel is a magyar gazdákat - hangsúlyozza a fogyasztók számára az agrárgazdasági kamara. Kiemelkedően fontos az immunrendszer erősítése szempontjából, hogy naponta többször, lehetőség szerint három-ötször fogyasszunk különféle zöldséget és gyümölcsöt. Gyengébb immunrendszerrel kiszolgáltatottabbá válhatunk a betegségekkel, vírusokkal, így az új koronavírussal szemben is; immunrendszerünk erősítésével hatékonyan segíthetjük szervezetünk védekezését, egy esetleges fertőzés esetén pedig a mielőbbi, szövődménymentes gyógyulást.
A piacon már jelenlévő hazai termelésű zöldségek nagy hasznunkra lehetnek ebben, és a következő hónapokban is a rendes menetrend szerint elérhető lesz majd minden megszokott, magyarországi termelésű zöldség és gyümölcs. A zöldségek és a gyümölcsök tápanyagdúsak, tele vannak vitaminokkal, ásványi anyagokkal, élelmi rosttal és antioxidánsokkal. Sok szakember a "szuperélelmiszerek" közé sorolja őket, amelyek az emberi szervezetben az egészség megőrzését vagy épp helyreállítását szolgálják.
Kétmillió tonna zöldséget és 800 ezer tonna gyümölcsöt termelünk
A hazai kertészeti termelés képes kielégíteni a lakosság igényeit, hiszen közel 2400 hektáron folyik intenzív zöldséghajtatás, illetve 80 ezer hektáron szabadföldi zöldségtermesztés, amellyel Magyarország közel 2 millió tonna zöldséget termel. Emellett szintén körülbelül 80 ezer hektáron folyik gyümölcstermesztés, ami évi 800 ezer tonna megtermelt gyümölcsöt jelent. Az itthon előállított zöldség-gyümölcs mennyiségének közel fele frisspiaci termék, fele pedig a feldolgozóipar alapanyagaként szolgál.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








