Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Tavaly 109 vállalkozás gyártott sört Magyarországon, a piacot azonban négy nagy gyár uralja. Az ágazat forgalma az előző évihez képest 14,4 százalékkal nőtt, a profit pedig a 24-szeresére ugrott - olvasható a Világgazdaság hétfői számában.
A napilap az Opten céginformációs társaság adatai alapján azt írta, hogy kirobbanó formában van a magyar sörgyártás, amely egyben a véglegetek szegmense is: hiányoznak a palettáról a közepes méretű cégek, sok a családi vállalkozás, viszont az ágazatot néhány óriás határozza meg.
A cikkben olvasható, hogy a teljes sörértékesítés 97,5 százaléka a négy nagy, milliárdos forgalmú cégre - a Dreherre, a Heineken Hungáriára, a Borsodi és a Pécsi Sörfőzdére - jutott. A négy üzem együttes tavalyi profitja 4,71 milliárd forint volt. A 100 millió és 1 milliárd forint közötti üzemek tavaly 84 milliós eredményt értek el.
A működő sörüzemek 74,3 százaléka, 81 vállalkozás 100 millió forint alatti árbevételt könyvelt el. Ezek az üzemek együttesen 223 milliós veszteséget halmoztak fel, vagyis a cikk szerint hiába egyre népszerűbbek a kézműves sörök, a kereslet ma még nem fedezi azokat a technológiai fejlesztéseket, amelyek a jövedelmező működéshez szükségesek.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








