16 °C Budapest

Meglépte az Aldi: óriásit változott a borkínálat

2018. szeptember 13. 19:30

Tavasztól változott az egyik nagy diszkontlánc borstratégiája, így egyre hangsúlyosabb szerepet kapnak a magyar borok. A cél, hogy a vásárlók minél több magyar pincészetet ismerjenek meg.

2018 tavaszától megújuló borbeszerzési stratégia jellemzi az ALDI Magyarországot, amelynek fókuszában egyrészt a legismertebb és a vásárlók által legkeresettebb magyar borászatok termékei állnak. Az áruház polcain egyre több az exkluzív, neves termelők által, kizárólag az áruházlánc számára palackozott bor. A borok esetében is érvényesül a diszkont filozófia egyik alappillére, vagyis a magas minőségű termékek kínálata folyamatosan alacsony áron - írja közleményében a vállalat.

A vállalat célja, hogy az új borstratégia révén a vásárlók az diszkont borkínálatát is a folyamatosan magas minőséggel azonosítsák, valamint, hogy a vásárlók minél több magyar borászatot ismerjenek meg. Az áruházlánc borkínálatában a legolcsóbb palack 379 forintba, míg a legdrágább 1 499 forintba kerül az állandó termékek közül. Az áruház lánc közölte, hogy a vásárlók egyértelműen jól fogadták a magyar borok bővülő kínálatát. 

A nyár során jelent meg például a Kristinus Pincészet kimondottan az ALDI-nak készített, Sauvignon Blanc és Chardonnay alapú házasítása, amelynek címkéjén a Balaton az áruházlánc jellegzetes színeiben játszik. Szintén az ALDI-nál elérhető a Vylyan Pincészet Syrah-Cabernet Franc házasítása, a Laposa Pincészet Prizma fehérbora, illetve a Lajvér Borászat Aura névre keresztelt fehér cuvée-je, amelyek mindegyike hatalmas sikert aratott a vásárlók körében. Bár nyáron alapvetően a rozék és a könnyű fehérek népszerűek, az áruházakban a könnyedebb, grill ételekhez jól passzoló könnyű vörösborok iránti kereslet is nagy volt. Az ALDI állandó borkínálatának 39%-a fehér, 15%-a rozé, 47%-a vörösbor.

Új tételek az őszi kínálatban

Az őszi szezonban az ALDI tovább szélesíti majd a borkínálatot, különböző borvidékekről az ismert és széles körben kedvelt borászatoktól újabb kiváló tételek várhatóak. Az áruházlánc továbbra is törekszik arra, hogy lehetőleg közvetlenül a pincészettől vásároljon, így biztosítva és megalapozva a magyar termelőkkel történő hosszú távú együttműködést, a fogyasztóknak pedig a megfelelő ár-érték arányt. Nyugat-Európában már egyértelműen tapasztalható trend, hogy egy pincészet kimondottan egy áruházlánc számára palackoz bizonyos tételeket, biztosítva a megadott fajtaösszetételre a kizárólagosságot. Magyarországon mind a borászatok, mind pedig az áruházláncok kezdik felismerni az ilyen együttműködésekben rejlő kölcsönös előnyöket és presztízst.

NEKED AJÁNLJUK
Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

Egykor kubai textilmunkásoktól volt hangos, most közösségi finanszírozásból újul meg a patinás budapesti gyárépület (x)

A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. március 29. péntek
Auguszta
13. hét
Március 29.
Nagypéntek
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2024. március 29. 10:30
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem