A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Óriási dráguláson van túl jó néhány élelmiszer a hazai boltokban. Január óta a fejes káposzta 64 százalékot drágult, a citromért 38 százalékkal kell többet fizetni, az alma ára pedig 32 százalékot emelkedett. Mutatjuk, mely élelmiszerek drágultak a leginkább január óta, illetve 2017 júliusához viszonyítva.
A Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb, júliusi adatai szerint népszerű élelmiszerek lettek sokkal drágábbak január óta és tavaly júliushoz képest is. Mind január és július között, mind pedig 2017. júliusához viszonyítva, a statisztikusok által figyelt élelmiszerek közül messze a fejes káposzta ára lőtt ki a legdinamikusabban, de a citromért is több mint egyharmadával kell többet fizetni, mint januárban. A fejes káposztával kapcsolatban különösen fádalmas, hogy nincs olyan étel, ami jobban illene a magyar gyomorhoz - legalábbis Apor Péter történetíró szerint.
Nézzük tehát, a január óta leginkább megdrágult élelmiszert:
Ha pedig ki szeretnénk szűrni a naptárhatást, tehát azt, hogy néhány termék esetében természetes, hogy télen olcsóbbak, mint nyáron, akkor mutatjuk, hogy 2017 júliusához képest, mely termékek drágultak a leggyorsabb ütemben:
Mutatjuk az átlagárakat is, amelyek alapján számoltunk.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Kiderült, mi okozta a szúrós szagot a kiürített budapesti iskolában
- Megverték a kukást, mert nem tudtak tőle parkolni
- Ledöntötték Radnóti Miklós szobrát Győrben
- Felmászott a fiatal a vagon tetejére, nagy baj lett belőle
- Jól bevásárolt Waberer’s-ből a Mol
- Gönczi Róbert: a migrációs paktum újra összehozza Budapestet, Pozsonyt és Varsót