A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Elképesztő akciót hirdetett az áruházlánc törzsvásárlói számára, amin akár 40 milliárd forintot is bukhat a cég. A 24.hu járt utána a számoknak.
Az akció lényege a következő: "a klubkártya használata melletti vásárlásoknál 2500 forintonként adnak matricákat, amiket be kell ragasztani egy füzetbe. Tíz matrica után 10 százalék kedvezmény jár a következő vásárlásból, húsz után pedig 20 százalék, maximum 100 ezer forintos vásárlási összegig."
A 20 százalékos kedvezmény tehát 50 ezer forintnyi vásárlás után jöhet össze, amit így az iskolakezdés előtt nem is olyan nehéz összehozni. Ha pedig kezünkben van már a 20 matrica, a következő nagybevásárláskor, ha 100 ezer forintért pakoljuk meg a kosarunkat, a pénztárnál csak 80 ezret kell fizetni.
Magyarországon összesen 2 millió törzsvásárlója van a Tesconak, ha mindegyikük kihasználná ezt a 20 ezer forintos a kedvezményt, akkor összesen 40 milliárd forintnyi bevételkiesése keletkezne a cégnek. Ám a lap számításai szerint ezzel együtt viszont 32 százalékkal emelkedne az áruházlánc árbevétele.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








