Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Növelték az elmúlt hetekben a sörárakat a külföldi tulajdonú, nagy magyarországi söripari vállalatok. A piacon 4-5 százalék körüli drágulás látszik.
Drágábban juthatunk hozzá a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt., Dreher Sörgyárak Zrt. és a Borsodi Sörgyár Kft termékeihez - írja az Agrárszektor. A gyártók ugyan nem nyilatkoztak árazási stratégiájukról, de kereskedőktől származó információk szerint bruttó 4-5 százalékos drágulás látszik. Vagyis ez egy 0,5 literes kiszerelésű, alsó árkategóriába tartozó, 200 forintos sörnél körülbelül 10 forintos áremelkedést jelent.
A Dreher elárulta, hogy az alapanyagok - például a mezőgazdasági termékek vagy az alumínium - világpiaci árának emelkedése, illetve az itthoni munkaerő-piaci kiadások növekedése van leginkább hatással a cég költségeire, és így az árazására is, de végeredményben a boltok döntik el, hogy mennyiért adják a termékeiket.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








