Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Jóval többe kerülhet idén a klasszikus karácsonyi menü, mint amennyit a gazdasági helyzet indokolna - írja a HVG.
Napjainkban hiánycikk a vaj, a megritkított baromfiállomány miatt drágul a tujás, ráadásul a minimálbér emelkedése miatt a pékáruk ára is szépen szökik felfelé. Ezt pedig a vásárlók érzik csak igazán. Mindezek tetejében a karácsony is az ajtón kopogtat, amikor is minden élelmiszer iránt megugrik a kereslet.
A drágulások okán a lap összeállított egy klasszikus menüsort, hogy ez alapján megvizsgálják, hol mennyibe kerül a nagybevásárlás. A receptek között találni pontyból készült halászlét, pulykasültet burgonyapürével, töltött káposztát és bejglit. Ezek egytől-egyig négy személyre szólnak, és csak olyan összetevők szerepelnek bennük, amik az összes összehasonlított áruházban megtalálhatók.
Az eredmények kétféleképpen hasonlíthatók össze, ezek egyike a vásárlás végösszege.
Ez arra enged következtetni, hogy jelentős megtakarítás érhető el ott, ahogy a lehető legtöbb árut kimérve is meglehet vásárolni.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Egy másik összehasonlítással azonban kimutatható, hogy ha a fennmaradó anyagok felhasználást is alapul vesszük más ételek elkészítéséhez, akkor vaj felhasználásával a
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








