Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Hamarosan új márkát vezet be a H&M, a ruházati multi új boltokban árusíthatja az Arket márkáját. Az anyacéghez hasonlóan a női,férfi és gyerekruházat mellett lakberendezési termékeket is vásárolhatunk az üzletekben. Igazi újítás azonban, hogy az üzletekben étkezési lehetőséget biztosítanak majd.
Hivatalossá vált, hogy a H&M csoport új taggal bővül világszerte, így Magyarországon is. Az Arket női, férfi és gyerek ruházatot, illetve lakberendezési termékeket is árusít majd a H&M-hez hasonlóan.
A márka webshopját nemsokára aktiválják és az első bolt is megnyiílik hamarosan Londonban, majd pár hónappal később Európa-szerte máshol is, így többek között Magyarországon is várható a boltok megjelenése. Jelentős újítás, hogy az üzletekben étkezési lehetőség is lesz, ahol a svéd és az északi konyha remekeit kóstolhatják meg a vásárlók.
Ugyan a márka pontos pozícionálása egyelőre nem ismert, azoban az Instagram képeik és stílusuk alapján egy letisztult arculatú, egyszerű dizájnú márkáról lehet szó.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








