A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Játékot, édességet és plüssöket kapnak húsvétkor a magyar gyerekek, a szülők átlagosan 4-7 ezer forintot költenek húsvéti ajándékokra - derül ki a Játéksziget bolthálózat tulajdonosa, a Formatex és a Regio Játékkereskedelmi Kft. külön-külön végzett, MTI-hez eljuttatott kutatásaiból.
A Formatex közleménye szerint az év második legkiemelkedőbb időszaka a húsvét a 8 üzletből álló Játéksziget bolthálózatban. Az éves forgalom akár 15 százalékát is elérhetik a húsvét előtt az üzletekben és a webáruházban - idézik a közleményben Borhi Jánost, a Formatex ügyvezetőjét. A Regio Játékkereskedelmi Kft.-nél a húsvéti forgalom a teljes éves forgalom több mint 8 százalékát teszi ki.
A Formatex felmérése azt mutatja,
- a szülők 42 százaléka építő játékokat vásárol húsvétra,
- ügyességi és sportjátékot a válaszadók 36,5 százaléka,
- kézműves és barkács játékot 34,5 százalék venne,
- táblás társasjátékot 33 százalékuk ajándékozna,
- babás-állatos szerepjátékra pedig 20 százalék költene.
A Játéksziget kutatása szerint a legtöbben 2 és 5 ezer forint közötti értékű húsvéti ajándékot vesznek, de a válaszadók 14 százaléka 5000-7500 forint közé teszi az egy-egy gyerekre költhető összeget, 17 százalék pedig úgy gondolja, inkább 1000-2000 forintot költ gyermekenként.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Regio kutatása szerint ebben az időszakban 6500-7000 forintra emelkedik az átlagos kosárérték, ilyenkor kapnak a gyerekek új biciklit, kismotort. Gyakori ajándék még a labda, pénz, ruha, valamint a mesekönyv is - mondta Gyaraki Dávid marketingvezető a Regio közleményében.
A Regio felmérése szerint a családok többsége tartja a húsvéti hagyományokat: tojást festenek, feldíszítik a lakást, tradicionális menüsort kínálnak. A locsolkodás sem megy ki a divatból, a kisfiúk fele a családtagokat, a többiek pedig a barátokat is meglocsolják.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








