Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
Elsősorban a vásárlók érdekeit kell szem előtt tartani a márkatermékek minőségével kapcsolatos kérdések vizsgálatában - írja közleményében az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) a tegnap kirobbant élelmiszerbotrányra reagálva.
Az élelmiszerek minősége természetesen a magyar családok számára is kiemelten fontos kérdés, így a magyar vásárló is joggal várja el, hogy jó minőségű élelmiszert kapjon az üzletekben. Ezért a kereskedők is azt a célt támogatják, hogy a legjobb élelmiszerféleségekből tudjanak válogatni a vásárlók az áruházakban.
A márkatermékek tekintetében ugyanakkor a gyártó felel a termékek hatályos jogszabályi megfelelőségéért, például a Magyar Élelmiszerkönyv, a vonatkozó EU-s és nemzeti rendeletek, vagy a specifikus jogszabályok betartásáért. A márkatermék gyártója dönt arról, hogy a jogszabályi kereteken belül milyen alap- és adalékanyag összetételt választ, milyen élvezeti tulajdonságokkal ruházza fel a márkaterméket.
A kereskedők mindig is nyitottak voltak arra, hogy a vásárlók észrevételeit, a minőséggel, élvezeti tulajdonságokkal kapcsolatos kifogásait közvetítsék a márkagyártók felé. Ez a napi működés része, ennek kialakult a gyakorlata a kereskedelemben. Emellett természetesen az ellenőrző hatóságok, továbbá a fogyasztóvédelmi szervezetek jelzéseit is figyelemmel kísérik.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








