A vízszűrők használata egyre népszerűbb világszerte, mivel sokan a csapvíz ízét és biztonságosságát kifogásolják, de biztos, hogy jók ezek a termékek?
Idén először adják át a BrandExcellence díjat a legjobb márkanevek képviselőinek a BrandFestivalon. A kitüntetéssel a márkaépítési munkát jutalmazza a zsűri.
Új szokást teremtve, idén először adják át a BrandExcellence díjat,ami ezentúl minden évben kiosztásra kerül majd, amely az elmúlt két év legkiválóbb márkaépítés teljesítményét elismerő kitüntetés. Objektív mérőszámok alapján ismeri el egy-egy brandnél a marketing hozzáadott értékét valamint az ezzel szorosan összefüggő piaci növekedést. A szakmai zsűri célja az volt, hogy egy objektív és demokratikus elvek mentén működő márkaépítési díjat hozzon létre és adjon át minden évben. Idén az FMCG szektor szereplői közül kerül ki a győztes brand.
Az október 27-28 között, immáron 16. alkalommal megrendezendő BrandFestivalon a kiváló márkaépítési munkát díjazzák, ennek célja az elismerés mellett a tudatos márkaépítés elismerése, melynek hátterében a "kiválóság" fogalmánk legfrissebb értelmezése áll. Egy olyan szakmai díj, amely a fogyasztói véleményt és a piaci eredményességet tekinti elsődlegesnek.
Az értékelés első lépésként egy több száz FMCG márkát tartalmazó listából a GFK 100 fős ismertség-kedveltség mérésből a BrandExcellence kutatócsoport választja ki a szektor Top100 márkáját. A végeredménynél a lista TOP 5 márkájának eredményeit az elmúlt évek marketing teljesítményeivel súlyozza a szakmai zsűri. Minden esteben az adott iparág ágazati indexeihez viszonyítják a teljesítményt, amely így objektíven összehasonlíthatóvá válik.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml