Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Idén először adják át a BrandExcellence díjat a legjobb márkanevek képviselőinek a BrandFestivalon. A kitüntetéssel a márkaépítési munkát jutalmazza a zsűri.
Új szokást teremtve, idén először adják át a BrandExcellence díjat,ami ezentúl minden évben kiosztásra kerül majd, amely az elmúlt két év legkiválóbb márkaépítés teljesítményét elismerő kitüntetés. Objektív mérőszámok alapján ismeri el egy-egy brandnél a marketing hozzáadott értékét valamint az ezzel szorosan összefüggő piaci növekedést. A szakmai zsűri célja az volt, hogy egy objektív és demokratikus elvek mentén működő márkaépítési díjat hozzon létre és adjon át minden évben. Idén az FMCG szektor szereplői közül kerül ki a győztes brand.
Az október 27-28 között, immáron 16. alkalommal megrendezendő BrandFestivalon a kiváló márkaépítési munkát díjazzák, ennek célja az elismerés mellett a tudatos márkaépítés elismerése, melynek hátterében a "kiválóság" fogalmánk legfrissebb értelmezése áll. Egy olyan szakmai díj, amely a fogyasztói véleményt és a piaci eredményességet tekinti elsődlegesnek.
Az értékelés első lépésként egy több száz FMCG márkát tartalmazó listából a GFK 100 fős ismertség-kedveltség mérésből a BrandExcellence kutatócsoport választja ki a szektor Top100 márkáját. A végeredménynél a lista TOP 5 márkájának eredményeit az elmúlt évek marketing teljesítményeivel súlyozza a szakmai zsűri. Minden esteben az adott iparág ágazati indexeihez viszonyítják a teljesítményt, amely így objektíven összehasonlíthatóvá válik.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








