Ezt te sem gondoltad volna: melyik lesz az év boltja?

2016. szeptember 13. 20:05

Idén először adják át a BrandExcellence díjat a legjobb márkanevek képviselőinek a BrandFestivalon. A kitüntetéssel a márkaépítési munkát jutalmazza a zsűri.

Új szokást teremtve, idén először adják át a BrandExcellence díjat,ami ezentúl minden évben kiosztásra kerül majd, amely az elmúlt két év legkiválóbb márkaépítés teljesítményét elismerő kitüntetés. Objektív mérőszámok alapján ismeri el egy-egy brandnél a marketing hozzáadott értékét valamint az ezzel szorosan összefüggő piaci növekedést. A szakmai zsűri célja az volt, hogy egy objektív és demokratikus elvek mentén működő márkaépítési díjat hozzon létre és adjon át minden évben. Idén az FMCG szektor szereplői közül kerül ki a győztes brand.

Az október 27-28 között, immáron 16. alkalommal megrendezendő BrandFestivalon a kiváló márkaépítési munkát díjazzák, ennek célja az elismerés mellett a tudatos márkaépítés elismerése, melynek hátterében a "kiválóság" fogalmánk legfrissebb értelmezése áll. Egy olyan szakmai díj, amely a fogyasztói véleményt és a piaci eredményességet tekinti elsődlegesnek.

Az értékelés első lépésként egy több száz FMCG márkát tartalmazó listából a GFK 100 fős ismertség-kedveltség mérésből a BrandExcellence kutatócsoport választja ki a szektor Top100 márkáját. A végeredménynél a lista TOP 5 márkájának eredményeit az elmúlt évek marketing teljesítményeivel súlyozza a szakmai zsűri. Minden esteben az adott iparág ágazati indexeihez viszonyítják a teljesítményt, amely így objektíven összehasonlíthatóvá válik.

NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 20. szombat
Tivadar
16. hét
Április 20.
Cirkuszok világnapja
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem