A Tesco stratégiai partnerségre lépett a francia Mistral AI startuppal, hogy mesterséges intelligencia alapú megoldásokkal optimalizálja üzleti folyamatait.
A kávé és a cukor ára is jelentősen emelkedhet a következő időszakban, az okok elég hihetetlenek. Dél-amerikai valutagyengüléstől kezdve, ez Egyenlítő körüli területek éghajlatváltozásán át, az átalakuló ázsiai fogyasztási szokásokig minden közre játszik abban, hogy drágább lesz a kedven reggeli italod - írja a Világgazdaság.
A részvények és a kötvények árainak ingadozása miatt, egyre több pénzügyi befektető fordul az olyan hétköznapi mezőgazdasági termények felé, mint a cukor és a kávé. Úgy néz ki jól is teszik, mert szépen tudnak velük keresni.
A cukor ára amerikai dollárban több mint 34%-ot emelkedett tavaly. Ennek oka például, hogy korábbi gyengélkedése után Brazília forintja, a reál, emelkedésnek indult és mivel Brazília a világ egyik jelentős cukornád termelője, ezért ez drágulást hozott a cukor piacán.
Másik érdekes tényező, hogy az El Niño éghajlati jelenség okozta szárazság miatt várhatóan visszaesik a cukornád kínálat a kínai, indiai és thai piacokon, ami szintén dráguláshoz vezet.
A kávéval kapcsolatban a legérdekesebb jelenség, hogy egyre többen isszák: nemcsak a Föld népességének növekedése hajtja fel a kávé árát, hanem az a körülmény is, hogy Ázsiában egyre több kávézó nyílik, mivel a teáról kezdenek az ottani emberek is átállni a kávé fogyasztásra.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








