A cég további fejlesztéseket, befektetéseket hajt végre, hogy képes legyen még jobban kiszolgálni a vásárlókat, és ne csak eleget tegyen az igényeiknek, hanem azok elé...
A kávé és a cukor ára is jelentősen emelkedhet a következő időszakban, az okok elég hihetetlenek. Dél-amerikai valutagyengüléstől kezdve, ez Egyenlítő körüli területek éghajlatváltozásán át, az átalakuló ázsiai fogyasztási szokásokig minden közre játszik abban, hogy drágább lesz a kedven reggeli italod - írja a Világgazdaság.
A részvények és a kötvények árainak ingadozása miatt, egyre több pénzügyi befektető fordul az olyan hétköznapi mezőgazdasági termények felé, mint a cukor és a kávé. Úgy néz ki jól is teszik, mert szépen tudnak velük keresni.
A cukor ára amerikai dollárban több mint 34%-ot emelkedett tavaly. Ennek oka például, hogy korábbi gyengélkedése után Brazília forintja, a reál, emelkedésnek indult és mivel Brazília a világ egyik jelentős cukornád termelője, ezért ez drágulást hozott a cukor piacán.
Másik érdekes tényező, hogy az El Niño éghajlati jelenség okozta szárazság miatt várhatóan visszaesik a cukornád kínálat a kínai, indiai és thai piacokon, ami szintén dráguláshoz vezet.
A kávéval kapcsolatban a legérdekesebb jelenség, hogy egyre többen isszák: nemcsak a Föld népességének növekedése hajtja fel a kávé árát, hanem az a körülmény is, hogy Ázsiában egyre több kávézó nyílik, mivel a teáról kezdenek az ottani emberek is átállni a kávé fogyasztásra.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


