Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Jobb lesz idén a kajszi- és az őszibaracktermés, mint tavaly. A kajszitermesztők országos kutatási programot indítanának, hogy megfékezzék az ültetvényeken súlyos károkat okozó gutaütés kórt - írja a Magyar Hírlap.
Gutaütés tizedeli a magyarországi kajszibarack-ültetvényeket. A rejtélyes kór okára eddig még nem derült fény. Tavaly volt olyan gazda, akinél a kajszibarackfák negyven százaléka pusztult el. Kiss Gábor, a Gyümölcsért Termelői Értékesítő Kft. ügyvezetője a lapnak elmondta, hogy országos kutatási programot terveznek indítani, hogy megfékezzék a kórt.
Most még spanyol kajszibarackot is látni a piacokon, ám júliustól már a magyar termék viszi a prímet. Az idei öszibaracktermés pedig jobb lehet a tavalyinál, amikor fagy és jégeső is pusztított. Emiatt és jelentős spanyol és olasz import áruk nyomására valamivel olcsóbb lehet a felvásárolási ár, így az első osztályú magyar őszibarack kilónkénti ára a piacokon 300 - 350 forint lehet a következő hetekben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








