Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
A vasárnapi boltzár hatályon kívül helyezésétől a SPAR azt várja, hogy a vásárlói szokások ismét megváltoznak, s újra a hét végére fogják igazítani sokan a nagybevásárlásokat - írja közleményében az áruházlánc.
316 SPAR és City SPAR szupermarket, 32 INTERSPAR hipermarket, a franchise rendszerben működő boltok közül pedig 51 SPAR express, 20 SPAR partner és SPAR market nyit majd ki április 24-től vasárnaponként. Az egyes áruházak nyitvatartási rendje eltérő lesz, attól függően, hogy pontosan hol helyezkedik el az üzletegység, illetve milyenek a vásárlói szokások az üzlet környezetében.
- mondta Maczelka Márk, a kommunikációs vezető.
Az áruházlánc arra számít, hogy a 2015. március 15. előttihez hasonlóan alakulnak majd a fogyasztói szokások, és a lakosság jelentős része újra a hét végére fogja időzíteni a nagybevásárlásokat. A vasárnap korábban is fontos napnak számított a SPAR életében annak ellenére, hogy sok áruház rövidebb ideig tartott nyitva. A hálózatban a heti forgalom 9 százaléka bonyolódott vasárnaponként korábban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








