Tavaly 10 milliónál is több palackot váltottunk vissza egy-egy napon a karácsonyi ünnepek után.
A magyar Lidl által forgalmazott spotlámpa használata során nem kizárható egy esetleges áramütés veszélye, így a fogyasztók biztonsága érdekében visszahívják a terméket.
A fogyasztók biztonsága érdekében a Briloner Leuchten GmbH gyártó visszahívja a Livarno Lux mozgásérzékelővel ellátott LED-spotlámpa krómszínű változatát. A visszahívásban érintett termékek hátoldalán a 94507-es vagy a 107133-as cikkszámok egyike található - olvasható a honlapon.
A visszahívás oka, hogy a használat során egyértelműen nem kizárható egy esetleges áramütés veszélye. A Briloner Leuchten GmbH emiatt arra kéri a vásárlókat, hogy ne használják tovább a termékeket.
A fent nevezett termék a Lidl Magyarország üzleteiben 2014. június óta (cikkszám: 94507), illetve 2015. június óta (cikkszám: 107133) volt forgalomban.
Kérjük, hogy amennyiben a fenti típusú lámpát megvásárolta, a továbbiakban ne használja, hanem vigye vissza bármely Lidl-üzletbe. A vételárat - a vásárlást igazoló nyugta nélkül is - visszatérítjük. A termékvisszahívás kizárólag a 94507-es és a 107133-as cikkszámú, Livarno Lux LED-spotlámpa krómszínű változatát érinti. Más cikkszámú és más színű, a LIDL által forgalmazott lámpára a visszahívás nem vonatkozik. A LIDL Magyarország Bt. a termék gyártója nevében elnézést kér az okozott kellemetlenségért.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








