Az év utolsó heteiben a gazdasági, társadalmi és piaci folyamatok egyaránt kiemelt figyelmet kaptak, miközben a karácsonyi készülődés és az év végi kiadások új kihívásokat...
Akár kétszázezer forintos büntetést is kaphat az a budapesti Mikulás, aki a műsor után nem adott számlát. Mint kiderült, a szülők a NAV-nál dolgoznak - írja a Tények.hu.
200 ezer forintot is fizethet az a budapesti Mikulás, aki nem adott számlát a NAV-os szülőknek. A Mikulás egy budapesti családhoz ment ki, hogy meglepje a gyerekeket, a műsor után azonban nem adott számlát, így a NAV-nál dolgozó szülők felfedték magukat és megbírságolták.A Mikulás azt mondta, hogy a műsor után, amikor épp megkapta volna a pénzét, a szülők visszahívták a lakásba, és megmutatták neki NAV igazolványukat. Mivel a Mikulás nem adott a műsor után számlát és vállalkozói igazolványa sem volt, az ellenőrök megbírságolták. Egyelőre még kérdéses, mennyit kell fizetnie, de akár 200 ezer forint is lehet a bírság. A férfi azt mondta: mivel egy évben csak egyszer dolgozik Télapóként, nem gondolta volna, hogy ebből baj lehet.
Egy Mikulásokat is kiközvetítő cégnél azt mondták: ahhoz, hogy mindent szabályosan csináljanak, szerződést kell kötniük minden Mikulással és minden látogatás után számlát kell adniuk.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az adóhatóság a konkrét üggyel kapcsolatban nem nyilatkozott, viszont úgy fogalmaztak, hogy a bírság kiszabásakor minden körülményt figyelembe vesznek és ha indokolt, akár el is tekinthetnek tőle. Decemberben fokozottan ellenőrzik azokat a szolgáltatókat és kereskedőket, akik az adventtel és a karácsonnyal kapcsolatban árulnak, a szaloncukor árusoktól a síkölcsönzőkig mindenkit.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








