Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Megfelelt a szabályoknak a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) élelmiszer és vegyipari laboratóriumában vizsgált 20 féle csokoládé mikulásfigura - közölte a hatóság.
A hatóság akkreditált laboratórimában azt vizsgálták, hogy a "csokoládé", illetve "tejcsokoládé" termékek gyártásához valóban csak kakaóvajat használtak-e, illetve a "kakaóvajhoz adott növényi zsírokat tartalmaz" jelöléssel ellátott termékek valóban 5 százalék alatti mennyiségben tartalmazzák-e ezen zsírokat.Ellenkező esetben ugyanis a termék nem nevezhető csokoládénak, illetve tejcsokoládénak, hanem egyéb megnevezéssel - például kakaós figura - forgalmazható a termék - írja közleményében az NFH.
KATTINITS: Boci, Milka, Nestlé: melyik a legjobb csokimikulás? Teszt!
A hatóság közleményében felhívja a figyelmet arra, hogy a Magyar Élelmiszerkönyv szabályai szerint a csokoládék kakaótermékekből és cukrokból készülő termék, míg a tejcsokoládé gyártásához ezeken túlmenően tejet és tejterméket használhatnak fel a gyártók. Az csokoládé, illetve tejcsokoládé termékek a kakaóvajon kívül csak az élelmiszerkönyvben szereplő növényi zsírt tartalmazhatnak legfeljebb 5 százalékban, és ezt is fel kell tüntetni a címkén.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








