A legolcsóbb változat 2600 forintba kerül, míg a fokhagymás-tejfölös-sajtos kombinációért már közel 3830 forintot is elkérnek.
Szörnyűnek tartották az idei nyári szezont a Balaton-parti kereskedők: a zárva tartás miatt ugyanis a többi hat napon megszakadtak, ám a pluszt el is viszi a munkaerőköltség. A kereskedők Varga Mihály minisztert is tájékoztatják majd tapasztalataikról - írja a Népszabadság.
A következő napokban a Balaton-parti önkormányzatok tapasztalatait összegyűjti a Balatoni Szövetség, hogy a vasárnapi boltbezárások pontosan milyen hatással voltak a turizmusra a főszezonban, és a tapasztalataikat eljuttatják Varga Mihály nemzetgazdasági miniszternek - tudta meg a lap Balassa Balázstól, a szövetség elnökétől, illetve Szigliget polgármesterétől.
Korábban a Coop egyik regionális vezetője azt nyilatkozta az RTL Klub Híradónak, hogy a vasárnapi bezárás nyomán tíz százalék körül esett vissza a tóparti üzleteik forgalma. Bár a Balaton körüli hipermarketek összességében nagyobb bevételt könyveltek el a hét többi napján - ami abból is származhatott, hogy a bezárásra ítélt kis üzletek vásárlói is hozzájuk mentek a szombati vagy a hétfői napon -, azonban az általuk megkérdezett, nevének elhallgatását kérő áruházvezető sem volt maradéktalanul boldog.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


