Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Ma 5. alkalommal kerül megrendezésre a webáruházak közös napja, amikor is a résztvevő kereskedők ingyenesen szállítják házhoz az aznap megrendelt termékeket úgy, hogy azt karácsonyig mindenki megkapja.
Érdemes ma este vásárolni online: közel 100 webáruház ugyanis ingyen szállít házhoz az ún. Free shipping day, azaz az Ingyen Szállítás Nap keretében.
Mint arról a szervezők a Pénzcentrumot tájékoztatták, felmérések szerint az emberek 90 százaléka többet költ, ha a szállítás ingyenes. Ezzel szemben a vásárlók fele nem fejezi be a rendelést, ha a kosár oldalon magas szállítási költséggel találkoznak.
A szállítási költség persze webshoponként eltérő, de akár több ezer forintot is kitehet. Így érdemes kihasználni a mai akciót, ezzel is spórolhatunk. Ráadásul a részt vevő webshopok azt is garantálják, hogy karácsonyig megérkezik a megrendelt termék.Érdemes figyelni arra, hogy egyes résztvevő webshopok csak meghatározott összeg felett szállítanak ingyen.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








