A munkavállalók pihenése érdekében szenteste napján csak két egység, december 25-én pedig csak a debreceni egységek lesznek nyitva.
Amíg Budapesten 2013 végén 41 bevásárlóközpont volt, addig Nógrád megyében egy sem. A válság évei után a helyzet kezd javulni, ám az első új budapesti pláza megnyitását csak 2016-ra várja a szakmai szövetség - írja a Napi.hu.
Magyarországon 2005 végén 65 bevásárlóközpont volt, ebből 33 a fővárosban - derül ki a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) Megyék, régiók statisztikai zsebkönyve 2013 elnevezésű kiadványából. Az azt követő öt évben jelentősen nőtt a plázák száma, ám ez a változás főleg a vidéki településekre volt jellemző, mivel Budapesten 4 új bevásárlóközpont épült, vidéken pedig 45, így a számuk elérte a 114-et.
A Magyar Bevásárlóközpontok Szövetségének (MBSz) összesítése legkorábban 2016-ra teszi a következő budapesti plázanyitást, mégpedig a Bosnyák téri Mundoét, amelynek megvalósítását nem csak a válság, de a 4-es metró eredetileg tervezettnél rövidebb pályája és a helyi rendezési tervek is késleltettek.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








