Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Magyarországon a vizsgált esetek 93 százalékában köszöntötték a vevőket az üzletekben, ami jobb arány a világátlagnál, de a hazai eladók és ügyfélkiszolgálók továbbra is keveset mosolyognak, 79 százalékos átlagukkal csak a középmezőnyben végeztek - derül ki egy friss felmérésből.
Világszinten összességében a vásárlók 83 százalékára mosolygott az eladó, 86 százalékukat üdvözölték, de csupán 57 százalék kapott javaslatot egyéb termék vagy szolgáltatás vásárlására - derül ki a ClientFirst Consulting Kft. felméréséből. A tizedik vevőkiszolgálási felmérés során 53 országban végeztek próbavásárlásokat, az eredmények több mint 1,6 millió válasz értékelésével készültek.
Az üdvözlések Magyarországon tapasztalt 93 százalékos aránya három százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Sikeres kapcsolt értékesítés viszont csak 50 százalékban történt, ami 7 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbinál - derült ki az összesítésből.
Magyarország 2008 óta vesz részt a felmérésben, változó mutatószámokkal, de valódi javulást még egyik évben sem sikerült elérni - idézi a közlemény Mózes Istvánt, a ClientFirst Consulting Kft. ügyvezetőjét.
Világszerte átlagosan a legtöbbet a kormányzati szektorban dolgozók mosolyognak, ezen a területen 93 százalékos volt az arány. A legrosszabb eredményt 69 százalékkal a közlekedésben dolgozó kiszolgálók érték el.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az üdvözlést tekintve a lista élére nyolc dél-amerikai ország került, közülük négy - Guatemala, Panama, Peru és Uruguay - 100 százalékos eredményt ért el. A legalacsonyabb értékek Ázsiában születtek, India 59 százalékkal áll a sor végén.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








