A kiskereskedelmi láncok évtizedek óta finomítják azokat a pszichológiai és marketingfogásokat, amelyekkel a vásárlókat nagyobb költésre ösztönzik, de azért lehet tenni ellenük.
Jelentős bővülést mutatott tavaly a háztartási gépek iránti kereslet, már az első negyedévben is biztató volt a növekedés, holott nem éppen ez a tipikus gépvásárlási időszak - írja a Napi Gazdaság.
A lap a KSH árucsoportokra bontott adatsorára hivatkozva azt írta: a háztartási gépek kiskereskedelmi forgalma már az első negyedévben másfél milliárd forinttal több volt, mint az azt megelőző év azonos időszakában. Hozzátették: bár a lendület csökkent a második és a harmadik negyedévben, a növekedés megmaradt, így vélhetően az utolsó negyedév is jó adatokkal szolgál.
A napilap a ruházati piacon tapasztalt, egész évre vetített kétszámjegyű növekedést kirobbanónak nevezte, az utolsó negyedévben 110 milliárd forint lehetett a forgalom.
A háztartások harmadik legfontosabb iparcikk-kiadása a telefon, az értékesítés a statisztikai hivatal adatai szerint konstans, tavaly az utolsó negyedév volt erős.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Ingyenes és könnyen elérhető: egyre többen használják a hulladékudvarokat
Aranykuka kampányt indított a MOHU.
-
Vállalkozásod van? Így csökkentheted az áramköltségeket akár harmadával, beruházás nélkül
Szalai Sándort, az E.ON szakértőjét kérdeztük az energiaszolgáltató új tarifacsomagjáról.


