Ha valaki magyar nevet keres, akkor azt ékezetek nélkül írja be, úgy fog találatot kiadni a kereső.
A Nu Skin-t 1984-ben alapította Blake Roney, Sandie Tillotson és Steve Lund az Egyesült Államokban, Utah államban.
Olyan vállalatot kívántak létrehozni, amely az innovatív bőrápolási termékeket a "mindenből a legjobbat" elv alapján a legjobb alapanyagokból gyártja és olyan egyedülálló üzleti lehetőséget kínál, ami a komoly üzletemberek érdeklődését is felkelti. Nem telt sok időbe, mire az emberek felfedezték a csúcsminőségű termékeket. Az eredetileg 12 termékkel induló vállalkozás rövid idő alatt olyan népszerűségre tett szert, amire még az alapítók sem számítottak.
A közvetlen értékesítési iparág globálisan egyre növekszik. A Nu Skin folyamatosan segíti elő mások életében a változást: a vállalkozóknak rendkívül alacsony tőkekockázatú üzleti lehetőséget kínál, mely jelentős értéknövekedést hozhat életükbe és egyben megteremti az egyéni gazdasági jövő feletti irányítást.
Truman Hunt a Nu Skin Enterprises ügyvezető igazgatója nemrégiben a neves Direct Selling News-nak adott interjújában elmondta, hogy "Nincs még egy másik olyan alternatív platform, mely alulról védőhálót nyújt, miközben lefölözhetők az előnyök is. Ez segíti elő a szüntelen növekedést a jövőben is". A New Yorki tőzsdén jegyzett cég részvényei töretlenül bizonyítanak. "A részvényárak emelkedése jelzőértékként szolgál, mintegy a Nu Skin tevékenysége és fenntarthatósága iránti magas szintű bizalom megjelenése" -mondta az ügyvezető igazgató.
A Nu Skin forradalmi termékbevezetési folyamata, mely fontos szerepet tölt be a növekedésserkentő kezdeményezések végrehajtásának mikéntjében, jelentősen átalakult az évek folyamán. "Régen egy-egy termékbevezetéskor arra gondoltunk, milyen jó lenne, ha értékesítési vezetőinket szimplán levenné a lábáról a sok-sok vonzó, konferenciák alkalmával bemutatott termék. Elvégre azzal az elvárással érkeztek: új termék debütál majd. Számunkra kedvezőbb azonban az új megközelítés: már hónapokkal korábban kezdetét veszi a felkészítés -akár már egy évvel korábban. Először a főbb vezetőkkel tárgyalunk, majd régiós szinten, ezt követik az országok, miközben a vezetőket összehangoljuk a közelgő bevezetésre." - nyilatkozta Hunt.
A termék bemutatását megelőző, stratégiailag jól időzített üzenetek bevetése, a termékek korlátozott idejű elérhetősége (vagyis az üzletfeleknek csak a konferencián nyílik módja a vásárlásra), majd hosszú hónapokig, a termék adott régión, illetve piacon történő hivatalos bevezetéséig történő semmiféle vásárlási lehetőség - a Nu Skin így generál dinamikus és lendületes reakciót bevezetéseire.
"Megvalósítási szempontból is módosult a termékbevezetési stratégia" - említette Truman Hunt. "Korábban nem beszéltünk a várható termékbevezetésekről, mert egyszerűen nem tudtuk, mi lesz a következő! Ám mostanra már a jövőbeli termékpalettánk szó szerint betelt az elkövetkező öt évre, és pontosan tudjuk, mi a következő lépés."
Az innováció a cég egyik kiemelkedően fontos alappillére. A folyamatos bővülés és az intenzív tudományos kutatások megkövetelték az infrastrukturális háttér fejlesztését.
A cég 2013 októberében nyitotta meg legújabb Innovációs Központját a Utah állambeli Provoban. A hivatalosan is átadott vadonatúj Innovációs Központ az egyesült államokbeli székház kibővítése egyben a növekedés támogatását szolgáló infrastruktúra fejlesztés melletti elköteleződés szimbóluma. A vállalat több, mint százmillió USD-t invesztált az új vállalati létesítménybe.
A kibővített egyesült államokbeli székház épületegyüttese több mint 300 000 négyzetméteren terül el, melyen öt kutatólaboratórium, ultramodern adatkezelő központ található, környezetbarát dizájn jellemzi, valamint modern irodák és tárgyalók találhatók meg területén. Az Innovációs Központ szíve a Nu Skin Öregedésgátlási Kutatóközpont, mely a vállalat globális innovációs bölcsője és a tudományos vívmányokat felvonultató központja. A kutatási létesítmények a jövőben kulcsszerepet töltenek be a Nu Skin termékek kifejlesztése és értékelése során.
(x)
Óriási dugó alakult ki a Lidl legújabb húzása miatt: szabályosan megrohamozták az üzletlánc boltjait
A német tulajdonú Lidl szupermarketlánc innovatív lépésre szánta el magát Csehországban: megnyitotta első outlet üzletét Prágában.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
-
Milyen lakáscélod van? Vásárlás vagy felújítás?
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy mit gondolnak olvasóinknak a lakás-előtakarékosságról.
-
Milliókat is bukhatnak a lakástulajdonosok, ha nem figyelnek erre
Arra keressük a választ, hogy az olvasóink a lakásukat vagy ingatlanjukat érinthető káresemények közül mitől tartanak a leginkább.
-
Ingatlant vennél vagy felújítanál a lakásszámládból?
Arra keressük a választ, hogy olvasóink milyen célra fordítanák szívesen lakás-előtakarékossági szerződésüket.
-
Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain (x)
Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!