A bejelentés egy bizonytalan időszak után érkezett, miután a fesztivál jövője kérdésessé vált a külföldi tulajdonos kivonulása miatt.
Az idei évben a Szigeten a hivatalos fizetőeszköz a tavaly már megismert Fesztiválkártya - tájékoztat a rendezvény honlapja. A kereskedők csak és kizárólag a Metapay Fesztiválkártyát (valamint bármilyen, forgalomban lévő MasterCard vagy Maestro PayPass kártyát) fogadnak el fizetőeszközként a legnagyobb hazai fesztiválon.
A szervezők a kártya előnyeként kiemelik, hogy biztonságosabb, mert a látogatóknak nem kell állandóan készpénzt tartaniuk maguknál. Ha a fesztiválozó elveszíti a kártyáját (az egyszerű kártyaregisztrációt követően) pillanatokon belül letilthatja azt, a letiltás pillanatában megmaradt egyenlegét pedig egy új kártyára átírathatja.

Fotó: sziget.hu
A Fesztiválkártya kényelmesebb, mert a sok visszajáró apró, az elázott vagy elszakadt papírpénz nem okoz több kényelmetlenséget. Ezzel együtt gördülékenyebb a kiszolgálás is, mert fizetéskor a kártyát csupán hozzá kell érinteni a kártyaolvasó terminálhoz. Egy fizetés mindössze 2-4 másodpercet vesz igénybe. Nem kell ellenőrizni azt sem, hogy jól adtak-e vissza, mert nincs készpénzforgalom.
Bankkártyás feltöltéssel a Fesztiválkártyára az erre kijelölt pontokon közvetlenül is lehet pénzt feltölteni, nem kell külön bajlódni a pénzkivétellel. Bankkártyás feltöltésnél, a feltöltött összegtől függetlenül 100 Ft díjat számolnak fel.
A kereskedők csak és kizárólag a Metapay Fesztiválkártyát (valamint bármilyen, forgalomban lévő MasterCard vagy Maestro PayPassTM kártyát) fogadnak el fizetőeszközként, készpénzt nem. A Fesztiválkártyára feltöltött egyenleg a 2012. évi Sziget rendezvények között nem átvihető, viszont a kártyán levő egyenleg az aktuális rendezvény ideje alatt bármikor visszaváltható.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







