A kedden induló VOLT, valamint az azt követő Heineken Balaton Sound és Sziget fesztiválokon a látogatók idén első alkalommal minden árusnál és vendéglátóhelyen használhatják a MasterCard PayPass™ vagy Maestro PayPass™ kártyájukat, órájukat, matricájukat. A soproni fesztivál helyszínén a szervezők már túl vannak az érintés nélküli kártyás rendszer előzetes tesztjén is: a fizetést üzemeltető Metapay sikerrel hajtott végre bankkártyás műveleteket minden Magyarországon kibocsátott MasterCard PayPass™ kártyával, órával és matricával a VOLT fizetőhelyein.
"A 2012-es fesztiválok igazi áttörést jelenthetnek a PayPass™ számára, hiszen az idei szezonban közel hatszázezer fesztiválozónak lesz lehetősége megismerkedni az érintés nélküli megoldások előnyeivel" - mondta Hemberger András, a MasterCard Europe üzleti vezetője, aki hozzátette: "a lengyelországi tapasztalatok azt mutatják, hogy azok, akik a fesztiválon kipróbálják az érintés nélküli kártyákat, később is használni fogják azokat."
Havonta egymillió PayPass™ fizetéssel Kanada után Lengyelországban végzik a legtöbb érintés nélküli PayPass™ bankkártya műveletet a világon. Ebben nagy szerepe van annak, hogy a lengyelországi zenei fesztiválok a látogatói már évek óta élesben tesztelhetik ezt az innovatív fizetési módot.
Hemberger András szerint az idei nyári zenei fesztiválok jelentősen hozzájárulnak majd a PayPass™ további magyarországi terjedéséhez is, és akár áttörést is hozhatnak a piacon. Míg a 38 milliós Lengyelország idei fesztiváljain már több mint egymillió látogató fizethet MasterCard PayPass™ kártyákkal, Magyarországon a becslések szerint közel hatszázezer fesztiválozónak lesz lehetősége megismerkedni az érintés nélküli megoldások előnyeivel.
A PayPass™ 2005-ös bevezetése óta 108 millió kártya, óra vagy matrica került forgalomba a világ 37 országában. Magyarországon jelenleg hat pénzintézetnél van lehetőség PayPass™ kártya igénylésére, amelyekkel országszerte több mint 2000 terminálon fizethetünk.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








