A Magyar Nemzeti Bank (MNB) folytatja tavaly megkezdett programját, melynek keretében a kiskereskedelmi és a szolgáltató szektor számára nyújt támogatást UV-A/C bankjegyvizsgáló segédeszközök megvásárlásához - tájékoztatta lapunkat az MNB.
A Magyar Nemzeti Bank törvényben rögzített feladata, hogy a gazdaságot megfelelő mennyiségű, minőségű és címletösszetételű készpénzzel lássa el. A jegybank kiemelt figyelmet fordít a bankjegyhamisítás elleni küzdelemre, valamint a tudatos készpénzhasználatra. Jelenleg a hamis bankjegyek elleni védekezés egyik leghatékonyabb eszköze az UV-A és UV-C fénycsővel egyaránt rendelkező bankjegyvizsgáló segédeszközök használata, ezért az MNB folytatja tavaly megkezdett programját a kiskereskedelmi és a szolgáltató szektorban UV-A/C készülékek beszerzésének támogatására.
A program első részeként a jegybank ismét partnereket keres az UV-A/C készülékek forgalmazására, azok kiskereskedők és szolgáltatók számára történő értékesítésére.
A tavalyi eljáráshoz képest változást jelent, hogy idén mindössze egy pályázatot hirdet meg az MNB, melynek keretében 2012. április 3. és 2012. október 1. között folyamatosan jelentkezhetnek a forgalmazói körhöz csatlakozni kívánó cégek. A pályázat során a jegybank elfogad minden olyan dokumentumot és nyilatkozatot — amennyiben a készülék típusa illetve a nyilatkozatok tartalma nem változott —, melyet a forgalmazók a tavalyi év során nyújtottak be az UV-készülékekkel és a különböző szolgáltatásokkal kapcsolatban.
A jegybank új partnerek jelentkezését is várja. Ezen túlmenően, az előző év pozitív tapasztalatainak köszönhetően jelentősen csökken mind a súlyos szerződésszegés esetére vonatkozó kötbér, mind a szerződéses biztosítékok esetében kiszabható összegek felső határa.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Meghalt egy ember az ökörítófülpösi szociális intézményben
- Szlovákiai államfőválasztás - Peter Pellegrini mellé áll a felvidéki magyar erő
- Iványi Gábort hatóság elleni erőszakkal gyanúsítják
- Megszületett az ellenzéki összefogás, közös miniszterelnök-jelöltet állítanak
- Második nemzetközi elismerését is begyűjtötte Zalánki Gergő
- Nem lesz alkotmánybíró Trócsányi László - ezért