Megismétlődhet a rekordév mind a globális, mind a hazai tabletpiacon. Bár itthon még luxustermék a táblagép, azonban idővel a notebookok helyettesítőjévé is válhat - írja a Világgazdaság.
A legfrissebb adatok szerint mintegy 260 százalékkal bővült tavaly a globális táblagéppiac. Világszerte 66,9 millió ilyen készüléket értékesítettek szemben az egy esztendővel korábbi alig 18 millióval. Bár az eladások üteme némileg lassulni fog az előttünk álló években, azonban 2012-ben még optimistább prognózisok alapján akár 160-180 millió ilyen készülék is elkelhet.
Az előző év Magyarországon is áttörést hozott, becslések szerint 2011-ben 35-40 ezer táblagépet adtak el itthon, ez pedig a globális átlagnál is nagyobb mértékű növekedést jelent. Az ágazati szakértők pedig 2012-re is dinamikus bővülést jósolnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








