A Lidl áruházlánc saját márkás mobilszolgáltatással lép piacra Blue Mobile néven. A távközlési termékek és szolgáltatások számára a Magyar Telekom biztosítja a hátteret. A szolgáltatás 2012. február 1-től lesz elérhető a diszkontlánc valamennyi áruházában, közel 150 értékesítési ponton.
A Lidl saját márkás mobilszolgáltatása keretében önálló SIM-kártyákat és készülékes csomagokat egyaránt kínál, prepaid konstrukcióban. A telefon portfóliót alap-, és középkategóriás termékek alkotják, a kínálatban így megtalálhatók az egészen egyszerű és a modern érintőképernyős készülékek is, amelyek a piaci igényeket széles körűen kielégítik és megfelelnek a vásárlói elvárásoknak. A választék a tervek és kereslet függvényében felső kategóriás készülékekkel is bővülhet a későbbiekben.
"A Magyar Telekom komoly lehetőséget lát a Lidllel - mint a magyar piac egyik erős, elismert és kiterjedt értékesítési hálózattal rendelkező áruházláncával - való együttműködésben. A Telekom elsősorban a verseny élénkítését, a piac bővítését és építését kívánja elérni a virtuális távközlési piacra történő belépéssel" - mondta Pataki Róbert, a Magyar Telekom stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettese.
A Lidl Németországban már rendelkezik pozitív tapasztalatokkal a mobilszolgáltatások értékesítése területén, évek óta jelen van a mobilszolgáltatói szegmensben Lidl Mobile néven. A Telefónica (O2) viszonteladói partnereként feltöltőkártyás ajánlatokat értékesít, melyek hang és adatszolgáltatást egyaránt tartalmaznak.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








