Tavaly decemberben az előző hónaphoz képest emelkedett az előfizetések száma a hazai mobilpiacon, mind a teljes előfizetői szám, mind pedig a forgalmazásban lévő előfizetések száma emelkedést mutatott, az egy évvel korábbi szinthez képest azonban egyre növekvő mértékű a visszaesés az előfizetések számában. A 100 lakosra jutó előfizetések száma is emelkedett, tavaly év végén 117,3 mobil előfizetés jutott 100 lakosra. A tavalyi utolsó hónap nyertese a T-Mobile és a Vodafone volt, több mint 30-30 ezer ügyfelet szereztek decemberben, míg a Telenor ügyféltábora több mint 10 ezerrel csökkent, közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
47 ezerrel, közel 11,69 millióra emelkedett a három hazai mobiltelefon-szolgáltató teljes előfizető-száma. A forgalmat generáló ügyfeleké az előző hónaphoz képest több mint 112 ezerrel nőtt, így ez az érték közel 11,1 millió volt tavaly év végén.
2011 decemberében a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 117,35 SIM-kártya jutott.

Tavaly
decemberben a T-Mobile és a Vodafone piaci részesedést tudott szerezni,
míg a Telenor ügyfeleket veszített a hónapban. December végére a
hívásfogadásra alkalmas kártyák alapján számolva a T-Mobile részesedése
az előző havi 44,93 százalékról 45,04 százalékra, a Vodafone-é 22,81
százalékról 22,99 százalékra nőtt, míg a Telenoré 32,25 százalékról
31,97 százalékra csökkent.

Tavaly
év végére a forgalmazásban résztvevők, azaz a havi díjas előfizetéssel
rendelkezők és az előre fizetett előfizetések közül az utolsó három
hónapban hívást indítók vagy fogadók száma alapján a Vodafone piaci
részesedése az előző havi 22,59 százalékról 22,62 százalékra, a
T-Mobile-é 45,38 százalékról 45,40 százalékra emelkedett, míg a Telenoré
32,03 százalékról 31,98 százalékra csökkent.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

A
tavalyi év utolsó hónapja komoly mozgásokat hozott az egyes
szolgáltatók ügyfélszámában, a T-Mobile és a Vodafone több mint 30 ezer
ügyfelet szerzett, míg a hónap vesztese a Telenor volt, több mint 10
ezerrel csökkent az ügyfélszám.

-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








