Taroltak a tévékészülékek a karácsonyi vásárlási szezonban. Slágertermék volt továbbá a laptop, az okostelefon és az e-book olvasó - számol be a hazai műszakicikk-kereskedelmi piac meghatározó szereplője. Az Euronics - Vöröskő Kft. adatai szerint a televíziók értékesítési mutatója megközelítette az egy évvel korábbi adat kétszeresét. A decemberi értékesítés az egész évi forgalom több mint 20 százalékát tette ki - tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t az áruházlánc.
Az év utolsó hónapjában kimagasló forgalmat produkáltak a modern tévékészülékek. Mint arról Fajcsi Róbert, az Euronics - Vöröskő Kft. értékesítési igazgatója beszámolt, 10 ezernél is több termék kelt el üzleteikben a karácsonyi szezon idején, meghaladva az egy évvel korábbi adatot. Jól megfigyelhető a különböző technológiák közötti átrendeződés: folyamatosan emelkedett a LED TV-k eladása, részarányuk az év végén jócskán meghaladta a többi készülékét. Ezzel szemben a plazma TV-k piaca közel felére zsugorodott, és a hagyományos LCD-technológiás készülékekből is kevesebb fogyott. Ez a tendencia nagyban köszönhető annak, hogy a gyártók egyre nagyobb hangsúlyt helyeznek a LED-es fejlesztésekre. Az újdonságok, mint az internet-TV és a 3D készülékek is főképp a LED-háttérvilágítású típusok eladásait növelték; a 2011-es Karácsony slágere egyértelműen a 3D-s okostévé volt.
Nagy volt az érdeklődés a telefonok iránt is - nem csupán az okostelefonok, hanem az alacsonyabb árkategóriás mobil-, valamint a hordozható vezeték nélküli készülékek szegmenségben is. Az karácsonyi szezon nagy nyertesei voltak továbbá a számítástechnikai termékek, különösen a notebookok. Érdekes tapasztalat, hogy a vásárlók már nem a legolcsóbb modelleket keresik, hanem a legalább kétmagos processzorral szerelt, és dedikált videókártyával rendelkező konfigurációkat. Az e-könyv olvasók piacán egyelőre az olcsóbb, LCD-kijelzős készülékek népszerűbbek, az úgynevezett e-ink technológia még kevésbé keresett.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Nem túl lelkesek a franciák az olimpia előtt
- Tádzsikisztánban kilenc embert őrizetbe vettek az oroszországi merénylet kapcsán
- Ukrán gabonával segíti Magyarország az afrikai éhezőket
- A 300 eurót is meghaladhatják az idei húsvéti költségek Szlovákiában
- Idén sem maradt el a keresztrefeszítés és önkorbácsolás a Fülöp-szigeteken
- Elköltözik Szemesről a legendás balatoni filmfesztivál