Új bevásárlóközpont Magyarországon, saját márkákkal

Pénzcentrum
2012. január 6. 11:04

A Bookline.hu Nyrt. január 15-től új, online bevásárlóközpontot hoz létre Shopline néven, mellyel virtuális polcokat biztosít majd több saját almárkának, illetve a bolt a boltban rendszer keretein belül számos hazai és nemzetközi márkának is - tájékoztatta lapunkat a Bookline. A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett társaság saját, hivatalos elnevezését is megváltoztatta.

A Bookline mint Magyarország legnagyobb internetes könyváruháza évek óta megbízható minőséggel, széles választékkal és kedvező árakkal várja online vásárlóit. Működésének 10 éve során a kezdeti online antikvárium mára többmilliós termékkínálattal és 700 ezer regisztrált felhasználóval bíró internetes vállalattá vált, melynek termék- és szolgáltatáskínálata messze túlmutat a kezdeti elképzeléseken.

A társaság korábban elfogadott termékbővítési stratégiájának köszönhetően már a 2011-es, rekorderedményeket felmutató karácsonyi szezonban is több százezer könyvön kívüli termék szerepelt a webáruház kínálatában, melyeket január 15-től új márkanéven és a Shopline.hu webcímen érhetnek el a vásárlók. Shopline ernyőmárkaként funkciónál a jövőben, amely virtuális polcokat biztosít majd több saját almárkának, illetve a bolt a boltban rendszer keretein belül számos hazai és nemzetközi márkának is. A társaság továbbra sem szakít a Bookline felhasználók által kedvelt egy kosár-egy kassza - egy csomag kereskedelmi elvvel, ezzel is megtartva versenyelőnyét a hazai konkurensekkel szemben.

Az idei év legjelentősebb kihívása számunka az lesz, hogy a Shopline a Bookline-tól megörökölt, jelenleg számosságában már most figyelemreméltó nem-könyves termékkínálatát úgy bővítsük, hogy az minden vásárlói igényt kielégítsen, és a Shopline ez év végére valódi alternatívája legyen a városi bevásárlóközpontoknak - mondta el Starcz Ákos, a társaság vezérigazgatója.

A Bookline márka nem szűnik meg, de a nevét Shopline webáruház Nyrt.-re változtató társaság elképzelése szerint a Bookline.hu kizárólag könyveknek és a könyvekhez szorosan kapcsolódó kulturális termékeknek ad majd helyet a jövőben.

A Shopline égisze alatt a Bookline-on kívül két saját almárka kerül bevezetésre: a gyermektermékekkel foglalkozó Kidline, valamint a Homeline, ahol az egyre bővülő lakberendezési tárgyak és dekorációk kínálata mellett a jövőben a kertészkedéshez szükséges kiegészítők, valamint az otthoni kedvencek gondozásához nélkülözhetetlen termékek is megtalálhatóak lesznek.

A Shopline célja, hogy a vásárlás gyors és kényelmes módját kínálja látogatói számára, akik néhány kattintásnyi idő alatt számos olyan terméket rendelhetnek meg, melyekre a mindennapokban szükségük van, ezzel időt és persze pénzt spórolva meg. 

Húsbavágó igazságról rántja le a leplet a magyar rendező: ilyen film is ritkán készül itthon

A független filmeknek mindig lesz létjogosultságuk, ahogy közönségük is - vallja Pető Szabolcs, filmrendező.

Ez lenne a magyarok új őrülete: hasznos hobbi törhet be a piacra

Most néhány kattintással bárki madárodú örökbefogadóvá válhat - ezzel bepillantást nyerve tollas barátaink magánéletébe.

Új őrület hódít a magyarok körében: teljesen rákattantak ezekre az italokra

A hazai kézműves sörök világa hatalmas fejlődésen ment keresztül az elmúlt évtizedben - a sörkedvelők legnagyobb örömére.

Magyarok milliói vágják maguk alatt a fát: csúnyán ráfizethet, aki így fűt 2022 telén

A téli időszakban, fűtésszezonkor az ország légszennyezettségének mintegy 83-85 százalékáért felelős a lakossági fűtés.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. december 3. szombat
Ferenc, Olívia
48. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Mibe fektessünk 2023-ban?
Háború, energiaválság, infláció - Védelem a befektetéseinknek
Agrárszektor Konferencia 2022
Az év agráreseménye, 2 nap szakma Siófokon!
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2022. december 3. 19:16