20 °C Budapest

Nem szakítja meg több reklám a sorozatokat

MTI
2011. november 29. 17:58

Kína a kultúrharc jegyében betiltotta a sorozatokat félbeszakító reklámokat - adta hírül a BBC brit műsorszolgáltató internetes oldalán kedden.

A szabályozás január elsejétől lép életbe. "A rádió és a televízió a párt és a nép szócsöve, fontos front a kultúrában" - írta a döntés indoklásaként honlapján a rádióért és televízióért felelős állami szerv.

A műsorszolgáltatók bosszankodnak az újabb lépés miatt. A kormány gyakorlatilag megöl minket, ha betiltja a reklámokat a legnézettebb sorozatok alatt" - mondta egy tévécsatorna igazgatója. A Hunan műholdas tévé szóvivője azt emelte ki, hogy az új szabályozás kicsit későn jött, miután a legtöbb, következő évre szóló reklámszerződést már aláírták. A kínai tévés reklámipar bevételei csaknem 500 milliárd jüanra (78 milliárd dollárra) rúgtak a múlt évben.

 

Erről ne maradj le!
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2022
A jövő vállalata - Zöld az út a fenntarthatóság felé!
Portfolio Digital Transformation 2022
Szektorokon átívelő tudás a belső folyamatoktól a termékig!
Külföldi piacra lépés 2022
Ingyenes online konferencia hazai kkv-nak!
EZT OLVASTAD MÁR?