Kína a kultúrharc jegyében betiltotta a sorozatokat félbeszakító reklámokat - adta hírül a BBC brit műsorszolgáltató internetes oldalán kedden.
A szabályozás január elsejétől lép életbe. "A rádió és a televízió a párt és a nép szócsöve, fontos front a kultúrában" - írta a döntés indoklásaként honlapján a rádióért és televízióért felelős állami szerv.
A műsorszolgáltatók bosszankodnak az újabb lépés miatt. A kormány gyakorlatilag megöl minket, ha betiltja a reklámokat a legnézettebb sorozatok alatt" - mondta egy tévécsatorna igazgatója. A Hunan műholdas tévé szóvivője azt emelte ki, hogy az új szabályozás kicsit későn jött, miután a legtöbb, következő évre szóló reklámszerződést már aláírták. A kínai tévés reklámipar bevételei csaknem 500 milliárd jüanra (78 milliárd dollárra) rúgtak a múlt évben.
-
Indul a szezon! Mire figyelj, ha most vásárolsz kerti bútort?
Az XXXLutz szakértői szerint folyamatosan nő az érdeklődés a kerti termékek iránt.
- Már nem igazán tényező a koronavírus - friss közléssel állt elő az NNK
- Üzent a magyar szurkolóknak a megállót kapó Cavendish
- Bölcsőhalál vette el a fiát 29 éve, most megfejtette a szindróma rejtélyét
- Szankciós egységtörekvés: a cseh kormányfő szerint valaki szivárogtat
- Csodagól Szentlőrincen, ez akár Puskás-díjat is érdemelne – videó
- Így csökkentheti a torlódásokat a mesterséges intelligencia a közlekedésben
Sustainable World 2022
Portfolio Digital Transformation 2022
Külföldi piacra lépés 2022


