Ugyan a magas inflációs környezetben nő a fogyasztói tudatosság, továbbra is meghatározóak az impulzusok a kelet-közép európai fogyasztók vásárlási szokásaiban.
Magyar termelőket bemutató akciót szervez az Agrármarketing Centrum május 7-13. között az Auchan áruházakban, (V)együnk egy kis hazait elnevezéssel; az akciósorozatra 6,5 millió forintot fordítanak.
Az Agrármarketing Centrum idei marketingprogramjának több mint kétharmadát teszik ki a belföldi programok. Ezek azt célt szolgálják, hogy a belföldi élelmiszerek kiskereskedelmében a magyar termékek aránya közelítsen a 80 százalékhoz. Az intézmény keresi a lehetőséget a magyar termékek mind szélesebb körű áruházi úgynevezett belistázására, illetve további kampányokkal kívánja felhívni a magyar árukra a fogyasztók figyelmét.
A megvalósítást szolgáló lépések egyike a mostani akció, amelynek ideje alatt hat - a budaörsi, a soroksári, az óbudai, a dunakeszi, a székesfehérvári és a kecskeméti - Auchan áruházban 200 magyar termék részére - elsősorban friss áruknak - biztosítanak időszakos belistázást, továbbá beltéri másodlagos kihelyezést az áruházi bejáratoknál.
Emellett a május 7-én és 8-án között kültéri mini-fesztiválokon az áruházak parkolóiban a háztáji ízeket kedvelő érdeklődők nemcsak kenyérlángost, hanem házi rétest, kürtöskalácsot, lekvárokat, pálinkát, borokat és sajtokat is kóstolhatnak, vásárolhatnak az érdeklődők.
Pál József, az Agrármarketing Centrum (AMC) igazgatója az MTI-nek korábban elmondta: a nehezebb gazdasági körülmények miatt csökkent az AMC idei - a programokra fordítható - költségvetése, 1 milliárd forintra a tavalyi 1,2 milliárd forintról.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Új ruhába öltöztetik Szoboszlai Dominikot, és nem is kevésért
- Június közepétől fizet osztalékot a részvényeseinek az Opus
- A hatóságok lefújták a magyar hegymászó himalájai expedícióját
- Kitört a tavaszi hókáosz Ausztriában
- Elszabadult, a forgalomban vágtázó lovak okoztak pánikot Londonban - videók
- Spekulánsok hajthatták fel az arany árát