19 °C Budapest

Kiderült: ezek a legnépszerűbb sajátmárkás termékek

2010. április 27. 14:02

Két éves a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. diszkontáras sajátmárkás termékcsaládja, az S-Budget. A termékcsalád sikeréhez hozzájárul, hogy a magyar vevők majdnem minden termékkategóriában figyelembe veszik a sajátmárkákat -áll az áruházlánc mai közleményében.

A vásárlók 2008 áprilisában találkozhattak először a SPAR Csoport ún. diszkont termékcsaládjával, az S-Budget-vel az üzletekben. Az első körben 40 termék került bevezetésre, középpontban az alapélelmiszerek álltak - jelenleg közel 240 ilyen cikk szerepel a SPAR kínálatában. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a vevők nagy része a romló gazdasági helyzetben a kedvező ár-értékű sajátmárkás termékek felé fordult. Jól látszik az is, hogy a kereskedelmi márkák forgalomnövekedése egy hosszú távú trend eredménye.

A SPAR sajátmárkák iránti keresletnövekedést vizsgálva kiderült, hogy ma az S-Budget márka termékkategóriánkénti legkedvezőbb árával jelenti a húzóerőt. A legkedveltebb termékek között szerepel többek között az S-Budget tej, az ásványvíz, a tejföl, a friss tojás, a búzafinomliszt, a vaníliás cukor, a papír zsebkendő stb.

A SPAR maximálisan törekszik arra, hogy ennél a termékcsoportnál is megbízható magyar gyártók bevonásával valósítsa meg a választék bővítését, az S-Budget család kínálatában megtalálható cikkek 75%-a magyar termék. A múlt évben a SPAR sajátmárkák forgalmi részesedése a teljes forgalmon belül 20% fölé emelkedett. A magyarok majdnem minden termékkategóriában nyitottak a sajátmárkákra. A SPAR sajátmárkáit a megkérdezettek (főbevásárlók és a vásárlást befolyásolók) 78%-a ismeri, ezen belül az S-Budget márkát 61%-uk.*

*Forrás: Nielsen Piackutató Kft. - Kereskedelmi márkák alakulása Magyarországon, 2009. őszi reprezentatív "ShopperTrends" felmérés

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

Egykor kubai textilmunkásoktól volt hangos, most közösségi finanszírozásból újul meg a patinás budapesti gyárépület (x)

A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. március 29. péntek
Auguszta
13. hét
Március 29.
Nagypéntek
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem