Két éves a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. diszkontáras sajátmárkás termékcsaládja, az S-Budget. A termékcsalád sikeréhez hozzájárul, hogy a magyar vevők majdnem minden termékkategóriában figyelembe veszik a sajátmárkákat -áll az áruházlánc mai közleményében.
A vásárlók 2008 áprilisában találkozhattak először a SPAR Csoport ún. diszkont termékcsaládjával, az S-Budget-vel az üzletekben. Az első körben 40 termék került bevezetésre, középpontban az alapélelmiszerek álltak - jelenleg közel 240 ilyen cikk szerepel a SPAR kínálatában. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a vevők nagy része a romló gazdasági helyzetben a kedvező ár-értékű sajátmárkás termékek felé fordult. Jól látszik az is, hogy a kereskedelmi márkák forgalomnövekedése egy hosszú távú trend eredménye.
A SPAR sajátmárkák iránti keresletnövekedést vizsgálva kiderült, hogy ma az S-Budget márka termékkategóriánkénti legkedvezőbb árával jelenti a húzóerőt. A legkedveltebb termékek között szerepel többek között az S-Budget tej, az ásványvíz, a tejföl, a friss tojás, a búzafinomliszt, a vaníliás cukor, a papír zsebkendő stb.
A SPAR maximálisan törekszik arra, hogy ennél a termékcsoportnál is megbízható magyar gyártók bevonásával valósítsa meg a választék bővítését, az S-Budget család kínálatában megtalálható cikkek 75%-a magyar termék. A múlt évben a SPAR sajátmárkák forgalmi részesedése a teljes forgalmon belül 20% fölé emelkedett. A magyarok majdnem minden termékkategóriában nyitottak a sajátmárkákra. A SPAR sajátmárkáit a megkérdezettek (főbevásárlók és a vásárlást befolyásolók) 78%-a ismeri, ezen belül az S-Budget márkát 61%-uk.*
*Forrás: Nielsen Piackutató Kft. - Kereskedelmi márkák alakulása Magyarországon, 2009. őszi reprezentatív "ShopperTrends" felmérés
Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában
Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.
Az emberek egyre tudatosabban vásárolnak, sokkal jobban szeretnek olyan termékeket, szolgáltatásokat megvásárolni, amiknek tudják a mögöttes tartalmát.
- Nagy újdonságot jelentett be az MNB
- Csák János "jövőminisztériumnak" nevezte leendő tárcáját
- Már lehet jegyet venni a budapesti vizes-vb-re
- Pintér Sándor meghallgatása: tartozott már a belügyi tárcához az oktatás és az egészségügy
- Jön a 800 forintos kenyér
- Mégsem lehet népszavazás a Fudan egyetemről – felülbírálta az Alkotmánybíróság a Kúriát
Sustainable World 2022
Portfolio Digital Transformation 2022
Külföldi piacra lépés 2022


