2010. március 25 -én a csehországi Liberec városában nyíló kika áruházzal az 50. Kika lakberendezési áruház nyílik meg, s ezt a jubileumi nyitást Európa szerte minden Kika áruház megünnepli. A Liberecben nyíló áruház a 3. a Közép - Kelet európai országokban, amely a Kika "Cash&Carry" koncepciót követi.
2000 -ben nyílt meg a magyarországi első Közép - Kelet európai áruház, s azóta az európai vezető bútorkereskedők egyikévé nőtte ki magát. Lépésről lépésre további áruházak nyíltak Dél- és Kelet - Európában.
2008 végén a horvátországi Slavonski Brod városában, 2009 áprilisában pedig a csehországi Olmütz-ben nyílt meg a két "Cash&Carry" áruház. A libereci Kika Cash&Carry már a 6. kika áruház Csehországban és a 18. a Közép-Kelet európai régióban. Az expanzió nem állt meg, újabb áruházak nyitása Kelet - és Dél - Európában továbbra is a tervek között szerepel.
Csehországban a 6 áruház kereken 600 alkalmazottat foglalkoztat. "A nehéz gazdasági feltételek miatt még fontosabb, hogy a piachoz és a vásárlói igényekhez igazodjunk, A Kika "Cash&Carry" koncepció lehetővé teszi számunkra, hogy kisebb városokban is áruházat nyithassunk. A vállalat számára a libereci nyitás az expanzió folytatását és piaci pozíciónk megerősítését jelenti." jelentette ki örömmel Paul Koch, a Kika/Leiner csoport ügyvezető igazgatója.
Az új áruház - 8 milliós eurós tőkebefektetést és 40 új munkahely teremtését jelenti.
A március 25 -i áruháznyitás alkalmából akciókkal és nyereményjátékkal várják a vásárlókat. "Egész Európa ünnepel - 50xKika Európában" szlogennel a március végéig tartó jubileiumi ajánlatokkal - kedvezményekkel, kedvező áruvásárlási hitelakcióval és éttermi ajánlatokkal várják a vevőket a magyar áruházakban is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Mégsem a luxusüzlet kirablóit fogták el, újabb fordulat az ügyben
- Sulyok Tamás fogadta a svájci elnököt
- Babaváró hitel: nem születik baba? Íme a következmények!
- Szombat délutánig jelentkezhetnek a tévék, rádiók az NVB-nél
- Vitézy Dávid programadója: Gyurcsányozás és Budapest-ellenes minisztérium helyett a város legyen a középpontban!
- Az első 5 helyen különböző csapat pilótái végeztek - őrületesen kezdődött a kínai F1-hétvége