Elemzők szerint a következő öt évben évi 80 százalékkal bővül a világban a 3D-s televíziók értékesítése. Ezekből 2010-ben még valamivel több, mint 4 millió darabot adnak el, 2015-ben viszont már megközelítheti a 80 milliót is az ilyen típusú készülékek száma -írja a Világgazdaság.
Az optimista kilátásokat az elemzők azokra a bejelentésekre alapozzák, amelyeket a nagy márkák - köztük a Sony, az LG, a Panasonic, a SAMSUNG - az idei nagy nemzetközi vásárokon tettek. Ráadásul a szórakoztatóelektronikai cégek ma már nemcsak a televíziót kínálják 3D-ben, hanem a Blu-ray lejátszókat, a házimozi-rendszereket is. Ezek is szükségesek ugyanis ahhoz, hogy a ma még kis piac valóban fellendülhessen a következő években.
A nagy nemzetközi márkák a verseny erősödését jelenthetik, ez pedig jó lehet a vevőknek, hiszen így folyamatosan csökken az az összeg, amit ezekért a készülékekért kell fizetni. Amerikai szakértők úgy vélik, hogy az árak az idei 1770 dolláros (348 ezer forint) átlagárról 2015-re kevesebb mint a felére, 825 dollárra (a jelenlegi árfolyamon 162 ezer forint) eshetnek.
-
Indul a szezon! Mire figyelj, ha most vásárolsz kerti bútort?
Az XXXLutz szakértői szerint folyamatosan nő az érdeklődés a kerti termékek iránt.
- Már nem igazán tényező a koronavírus - friss közléssel állt elő az NNK
- Üzent a magyar szurkolóknak a megállót kapó Cavendish
- Bölcsőhalál vette el a fiát 29 éve, most megfejtette a szindróma rejtélyét
- Szankciós egységtörekvés: a cseh kormányfő szerint valaki szivárogtat
- Csodagól Szentlőrincen, ez akár Puskás-díjat is érdemelne – videó
- Így csökkentheti a torlódásokat a mesterséges intelligencia a közlekedésben
Sustainable World 2022
Portfolio Digital Transformation 2022
Külföldi piacra lépés 2022


