Megrázó bűnözési adatok kerültek nyilvánosságra a minap. A válság hatására Nagy-Britanniában éves szinten 1 milliárd font értékű áru tűnik el a boltokból, növekszik a kiskereskedelmi egységekben elkövetett bűncselekmények száma.
Percenként történik bolti lopás Nagy-Britanniában, azaz naponta közel 1500 ilyen bűncselekmény történik a szigetországban -derül ki a Brit Kereskedelmi Szövetség legfrissebb adataiból. Egy év alatt harmadával nőtt a lopások száma, egyértelműen a gazdasági válságnak, az elszegényedésnek köszönhetően.
A szervezet számítása szerint a bolti szarkák évente legalább 1,1 milliárd font (328 milliárd forint) kárt okoznak. Ez az összeg azonban csak a regisztrált eseteket tartalmazza, pesszimista vélemények szerint a kár valójában ennek a duplája is lehet.
Különösen aggasztó, hogy növekszik a bolti eladók ellen elkövetett erőszakos cselekmények száma is. Éves szinten 22 ezer ilyen támadást regisztráltak, növekszik a fizikai fenyegetettség, de a szóbeli zaklatás, sértegetés is egyre gyakoribb.
Európában Nagy-Britanniában követik el a legtöbb bolti lopást, világszinten is csak az Egyesült Államok és Japán előzi meg a briteket a meglehetősen negatív rangsorban.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Egy korábbi kutatás -mely 42 ezer európai bolt adatait összesítette- kimutatta: a bolti tolvajok átlagos zsákmánya most nagyjából 24 ezer forintra rúg, éves szinten pedig közel 1500 milliárd forintnyi kárt okoznak.
A tolvajok már nem csak a legszegényebbek közül kerülnek ki, hanem a középosztály tagjai körében is egyre többen fordulnak a bűnözés felé, elsősorban korábbi életszínvonaluk fenntartása érdekében.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








