Ismét zöld mikulások járnak Budapesten. A közelgő hétvégére való tekintettel már ma, azaz december 4-én (pénteken) találkozhatnak velük a gyerekek.
A 4-es metró télapói a főváros két forgalmas pontján, a Móricz Zsigmond körtéren és a Kálvin téren ajándékokkal lepik majd meg a járókelőket reggel 7 és 10, illetve délután 15 és 18 óra között.
Immár harmadik éve hagyomány, hogy a 4-es metró mikulásai ajándékokkal kedveskednek a fővárosiaknak, elsősorban természetesen a gyerekeknek. A "klasszikus" öltözettől eltérve idén sem piros, hanem a leendő metró zöld színére utaló ruhájukban járják a várost. A zöld ruha láttán sokszor meglepett gyerekek szaloncukrot, szüleik karácsonyi üdvözlő kártyát kapnak, a legkisebbek pedig akár közös fotót is készíthetnek a rendhagyó télapókkal - tájékoztatott a DBR Metró Projekt Igazgatóság.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








