Budapesten 2013. január elsejétől lehet dugódíjat bevezetni. Az előzetes megvalósítási tanulmány év végéig készül el - írja a Népszabadság.
A főpolgármesteri kabinet tegnapi ülésén elmondták, hogy a behajtási rendszer bevezetésétől a torlódások csökkenését, levegőminőség javulását, valamint a tömeg-, illetve kerékpáros közlekedés javulását várják.
Az M0-ás körgyűrűn, a Hungária körúton és a Nagykörúton belül is kialakítható a behajtási zóna. Feltétele ennek a 4-es metró elkészülte, az 1-es és 3-as villamos vonalainak meghosszabbítása, és P+R parkolók kiépítése.
Becslések szerint a behajtási zónák kialakítása 39 milliárd forintba kerülne, amely a befolyó díjakból néhány év alatt megtérülne. A behajtási díj ugyanis a bkv-jegy árával állna összhangban, de az autó környezetvédelmi besorolása és a napszak is befolyásolná.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








