Budapesten 2013. január elsejétől lehet dugódíjat bevezetni. Az előzetes megvalósítási tanulmány év végéig készül el - írja a Népszabadság.
A főpolgármesteri kabinet tegnapi ülésén elmondták, hogy a behajtási rendszer bevezetésétől a torlódások csökkenését, levegőminőség javulását, valamint a tömeg-, illetve kerékpáros közlekedés javulását várják.
Az M0-ás körgyűrűn, a Hungária körúton és a Nagykörúton belül is kialakítható a behajtási zóna. Feltétele ennek a 4-es metró elkészülte, az 1-es és 3-as villamos vonalainak meghosszabbítása, és P+R parkolók kiépítése.
Becslések szerint a behajtási zónák kialakítása 39 milliárd forintba kerülne, amely a befolyó díjakból néhány év alatt megtérülne. A behajtási díj ugyanis a bkv-jegy árával állna összhangban, de az autó környezetvédelmi besorolása és a napszak is befolyásolná.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
- A rendőröknek is hazudott az apa, hogy lánya visszaköltözzön hozzá
- Együttműködésre készül a Széchenyi István Egyedem és a kínai járműóriás NIO
- Peren kívül egyezne meg a Nemzeti Színházzal Horváth Lajos Ottó
- Uniós megegyezés született a befagyasztott orosz pénzek ügyében
- Újabb fejlemény a bőnyi iskolában megkéselt diáklány ügyében
- Az UVSE nyerte a női vízilabda országos bajnokságot