Budapesten 2013. január elsejétől lehet dugódíjat bevezetni. Az előzetes megvalósítási tanulmány év végéig készül el - írja a Népszabadság.
A főpolgármesteri kabinet tegnapi ülésén elmondták, hogy a behajtási rendszer bevezetésétől a torlódások csökkenését, levegőminőség javulását, valamint a tömeg-, illetve kerékpáros közlekedés javulását várják.
Az M0-ás körgyűrűn, a Hungária körúton és a Nagykörúton belül is kialakítható a behajtási zóna. Feltétele ennek a 4-es metró elkészülte, az 1-es és 3-as villamos vonalainak meghosszabbítása, és P+R parkolók kiépítése.
Becslések szerint a behajtási zónák kialakítása 39 milliárd forintba kerülne, amely a befolyó díjakból néhány év alatt megtérülne. A behajtási díj ugyanis a bkv-jegy árával állna összhangban, de az autó környezetvédelmi besorolása és a napszak is befolyásolná.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


