A háztartási elektronikai cikkeket gyártó Panasonic Európában, vagy Indiában is beindítaná a gyártást, mivel a hazai piacon már nem remélnek további növekedést.
A oszakai székhelyű cég nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint hogy a 2011 márciusában végződő üzleti évre 11 milliárd dolláros forgalmat generáljon a fehéráru piacon, vagyis a hűtők, mosógépek piacán.
Jelentős bővülést remélnek ugyanis a Japánon kívüli piacon ezen termékek iránt, hazájukban ugyanis már telített a piac: többek között olyan versenytársakkal küzdenek mint a Toshiba, vagy a Hitachi.
Jelenleg a Panasonic számít a fehéárupiac legnagyobb szereplőjének otthon a 20 százalékos piaci részesedésével.
A termelés áthelyezésével azonban csökkenthetnék a szállítás, de még a gyártás költségeit is, így könnyen fel tudnák venni a kesztyűt az európai versenytársakkal, többek között az Electrolux-szal, vagy a Miele-vel.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Ugyanakkora a feltörekvő indiai piac is csábító desztináció a cég számára, ahol a Samsung helyi gyártású automata mosógépeit 220 dolláros (39 ezer forint) áron tudja értékesíteni.
A Panasonic jelenleg Európában hozzávetőleg 600 - 800 dollárért értékesíti mosógépeit, hűtőszekrényeit pedig 1100 dollárért, azonban tervei szerint jövőre az alacsonyabb árkategóriában is meg kíván jelenni. A költségcsökkentés érdekében ezért három-négy év múlva gyártósorokat is üzembe állítana a kontinensen.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








