Több mint tíz százalékos forgalombővüléssel zárta az első negyedévet az Euronics- hálózat. Az elektronikai és háztartási gépeket forgalmazó lánc nyolcéves fennállásának legjobb eredményét érte el 2008-ban, pedig a múlt év korántsem volt könnyű.
A magyar piacon ugyanis az úgynevezett fehéráruk - konyhai és fürdőszobai berendezések- értékben mért forgalma 10,3, a darabszám pedig 9,4 százalékkal csökkent. A barnaárukból -szórakoztatóelektronikai cikkekből- származó bevétel 5,3 százalékkal csökkent, a darabszámot tekintve pedig 11,6 százalékkal adtak el kevesebbet.
Az Euronics elsősorban az országszerte 70 üzletet működtető Elektropont- hálózat bedőlése után keletkezett piaci rést használta-használja ki: megkezdte bolthálózatának optimalizálását, több városban is új helyre költöztették a boltokat.
A társaság ott erős igazán, ahol a nagy alapterületű áruházakat működtető multik nem tudnak hatékonyan működni. A mintegy ezer embernek munkát adó hálózat összes eladótere meghaladja a 35 ezer négyzetmétert.
A veszprémi Vöröskő Kft. és a hódmezővásárhelyi Bravotech Kft. által 2001-ben létrehozott Euronics Magyarország nyolc éve csatlakozott a 27 országban több mint tízezer boltot ellátó Euronics International Ltd. Nemzetközi beszerzési hálózatához. A két, továbbra is független kereskedelmi vállalkozás azért fogott össze, mert világossá vált: csak szövetségben és az nemzetközi beszerzési hálózat támogatásával maradhatnak életben a multinacionális vállalatokkal szemben.

Belehúz a legismertebb hazai repoharas cég: újdonságokat is hoznak a fesztiválszezonra, a cél maradt
Több újdonságot is hoz a legismertebb újraváltható poharas cég 2025-re, a célok azonban mit sem változtak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Fenntarthatóság és sztármárkák: ezek a legfrissebb trendek a drogériákban
Utánajártunk, hogy mekkora a keresletnövekedés a celebmárkák iránt és hogyan zajlik a termékfejlesztés.
-
Még idén elérheti a százmilliárdos álomhatárt ez a magyar étrend-kiegészítő gyártó
Lévai Bálintot, a BioTechUSA vezérigazgatóját és társtulajdonosát kérdeztük.
-
Megtérülhet egy csúcskategóriás robotporszívó? A Dreame X50 Ultra Complete válasza meglepő! (x)
Elsőre két dologgal érdemes tisztában lennünk! Az első kérdés, hogy Ön olyan átlagos háztartások közé tartozik-e, amelyek évente több száz órát töltenek takarítással? A második kérdés, hogy mennyit ér Önnek a szabadidő?
-
Minőség és hagyomány a Gyulahúsnál a kiváló termékekért (x)
A Gyulahús Kft. Gyulai Pokol szalámija kiérdemelte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, bizonyítva a tradicionális gyártás kiválóságát.
-
Állampapír? Globális piacok? TBSZ? - A szakértő válaszol (x)
A Lightyear befektetési platform március 5-én webináriumot szervezett az állampapírokról és a tartós befektetési számla (TBSZ) előnyeinek kihasználásáról.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


