16 °C Budapest

A világ legviccesebb Lidl-reklámja: EZT LÁTNI KELL!

2009. szeptember 17. 16:58

Szeptember elejétől látható a magyar telvíziókban a Lidl áruházlánc legújabb reklámkampánya. A Gianni főszereplésével készült filmeknél vannak azonban sokkal-sokkal viccesebbek is! 


Mint arról néhány napja beszámoltunk, egy igazi magyar celebet nyert meg magának a Lidl. A német tulajdonú keménydiszkont-áruházlánc új arca a műsorvezető, sztárséf, étteremtulajdonos Gianni Annoni lett. A komplex kampány részeként Gianni nem csak a tévéreklámokban szerepel, hanem kedvenc receptjei olvashatóak női magazinokban, bulvárlapokban is, sőt a Lidl honlapjára is felkerültek. (A videókat ma már nem találtuk az áruházlánc honlapján).
Lidl: íme a titkos videók! Most minden kiderül!

A magyar reklámfilmeknél -melyet az elismert rendező, Goda Krisztina jegyez- találhatunk azonban az interneten sokkal-sokkal viccesebbet is.

A finn Lidl kampányában a nagy üdítőital-gyártó cégek reklámjait figurázza ki, zseniális stílusparódiával. A kisfilmek főszereplője "Hans von Blumenstock", az elszánt kosaras, aki mindent megtesz a siker érdekében. 


"Gyermekkoromban mindenki azt mondta, nem tudom majd megcsinálni. De volt egy álmom: csodák igenis léteznek! Szívem minden lélegzetvételével hiszek magamban. Hiszem, hogy tudok repülni. Csak idd meg, mert semmi sem lehetetlen"

A bajszos, bundesliga-frizurás sportember tört angolsággal és vicces kiejtésével idén nyáron egész Finnországot meghódította. A kisfilmből különböző paródiák, remixek is készültek:

 

"Gyermekkoromban mindenki azt mondta, neked meg mi a fene bajod van?"

A videó legfőbb humorforrását az adja, hogy a Lidl saját márkás kóláját figurázza ki: gyakorlatilag nem fél beismerni, hogy a nagy üdítőital-gyártók márkáihoz képest olyan a "Freeway" kóla, mint Michael Jordan-hez képest Hans von Blumenstock. A "Just drink it, because nothing is impossible" ("Csak idd meg, mert semmi sem lehetetlen") szlogen pedig pazar humorral idézi a Nike ("Just do it!") és az Adidas ("Impossible is nothing") mottóját.

Durva: Sokkoló videó: mit művelnek az eladók zárás után 

Még több hasznos és érdekes hír címlapunkon! Kattints!

NAPTÁR
Tovább
2021. szeptember 28. kedd
Vencel
39. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?
Hello vidék  |  2021. szeptember 27. 18:05