Szeptember elejétől látható a magyar telvíziókban a Lidl áruházlánc legújabb reklámkampánya. A Gianni főszereplésével készült filmeknél vannak azonban sokkal-sokkal viccesebbek is!
Mint arról néhány napja beszámoltunk, egy igazi magyar celebet nyert meg magának a Lidl. A német tulajdonú keménydiszkont-áruházlánc új arca a műsorvezető, sztárséf, étteremtulajdonos Gianni Annoni lett. A komplex kampány részeként Gianni nem csak a tévéreklámokban szerepel, hanem kedvenc receptjei olvashatóak női magazinokban, bulvárlapokban is, sőt a Lidl honlapjára is felkerültek. (A videókat ma már nem találtuk az áruházlánc honlapján).
Lidl: íme a titkos videók! Most minden kiderül!
A magyar reklámfilmeknél -melyet az elismert rendező, Goda Krisztina jegyez- találhatunk azonban az interneten sokkal-sokkal viccesebbet is.
A finn Lidl kampányában a nagy üdítőital-gyártó cégek reklámjait figurázza ki, zseniális stílusparódiával. A kisfilmek főszereplője "Hans von Blumenstock", az elszánt kosaras, aki mindent megtesz a siker érdekében.
"Gyermekkoromban mindenki azt mondta, nem tudom majd megcsinálni. De volt egy álmom: csodák igenis léteznek! Szívem minden lélegzetvételével hiszek magamban. Hiszem, hogy tudok repülni. Csak idd meg, mert semmi sem lehetetlen"
A bajszos, bundesliga-frizurás sportember tört angolsággal és vicces kiejtésével idén nyáron egész Finnországot meghódította. A kisfilmből különböző paródiák, remixek is készültek:
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
"Gyermekkoromban mindenki azt mondta, neked meg mi a fene bajod van?"
A videó legfőbb humorforrását az adja, hogy a Lidl saját márkás kóláját figurázza ki: gyakorlatilag nem fél beismerni, hogy a nagy üdítőital-gyártók márkáihoz képest olyan a "Freeway" kóla, mint Michael Jordan-hez képest Hans von Blumenstock. A "Just drink it, because nothing is impossible" ("Csak idd meg, mert semmi sem lehetetlen") szlogen pedig pazar humorral idézi a Nike ("Just do it!") és az Adidas ("Impossible is nothing") mottóját.
Durva: Sokkoló videó: mit művelnek az eladók zárás után
Révész Tamás 20 évnyi amerikai élet után visszatért Magyarországra és az újabb könyve már itthon, Budapesten készült.
Gombából és növényi szálakból fejlesztett újgenerációs jógamatracot egy fiatal magyar csapat.
Ennek nincs is tücsök íze, ez a leggyakoribb visszajelzés a többféle ízesítéssel gyártott, tücsökfehérjével dúsított proteinszelet, snack és shake kapcsán.
A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.
-
Az élhetőbb városokban az ingatlanok is felértékelődnek (x)
Minél több szolgáltatás és zöld van a közelben, annál jobban.
- Dráma Kőszegen: mérgező növénybe lépett egy kéktúrázó
- Életveszély fenyeget a magyar utakon, és nincs ellene biztosítás
- Nagy változás jön a mobiltelefonos fizetésnél
- Villogás vezetés közben? Lehúzott ablak? Máris repül a büntetés a sofőrnek!
- Szabotázsakciók Franciaországban az olimpiai megnyitó napján - a nap hírei
- Hét szerrel bővült a tiltott dizájnerdrogok listája
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
Future of Finance 2024
Sustainable World 2024
![](https://cdn.penzcentrum.hu/images/articles/lead/2024/07/1722007321-6WcvnE3RF_sm.jpg)
![](https://cdn.penzcentrum.hu/images/articles/lead/2024/07/1722003032-fYemjX2BC_sm.jpg)
![](https://www.hellovidek.hu/images/site/articles/lead/2024/07/1721916051-kHrQJn3Mh_md.jpg)