8 °C Budapest

A világ legviccesebb Lidl-reklámja: EZT LÁTNI KELL!

2009. szeptember 17. 16:58

Szeptember elejétől látható a magyar telvíziókban a Lidl áruházlánc legújabb reklámkampánya. A Gianni főszereplésével készült filmeknél vannak azonban sokkal-sokkal viccesebbek is! 


Mint arról néhány napja beszámoltunk, egy igazi magyar celebet nyert meg magának a Lidl. A német tulajdonú keménydiszkont-áruházlánc új arca a műsorvezető, sztárséf, étteremtulajdonos Gianni Annoni lett. A komplex kampány részeként Gianni nem csak a tévéreklámokban szerepel, hanem kedvenc receptjei olvashatóak női magazinokban, bulvárlapokban is, sőt a Lidl honlapjára is felkerültek. (A videókat ma már nem találtuk az áruházlánc honlapján).
Lidl: íme a titkos videók! Most minden kiderül!

A magyar reklámfilmeknél -melyet az elismert rendező, Goda Krisztina jegyez- találhatunk azonban az interneten sokkal-sokkal viccesebbet is.

A finn Lidl kampányában a nagy üdítőital-gyártó cégek reklámjait figurázza ki, zseniális stílusparódiával. A kisfilmek főszereplője "Hans von Blumenstock", az elszánt kosaras, aki mindent megtesz a siker érdekében. 


"Gyermekkoromban mindenki azt mondta, nem tudom majd megcsinálni. De volt egy álmom: csodák igenis léteznek! Szívem minden lélegzetvételével hiszek magamban. Hiszem, hogy tudok repülni. Csak idd meg, mert semmi sem lehetetlen"

A bajszos, bundesliga-frizurás sportember tört angolsággal és vicces kiejtésével idén nyáron egész Finnországot meghódította. A kisfilmből különböző paródiák, remixek is készültek:

 

JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

 

"Gyermekkoromban mindenki azt mondta, neked meg mi a fene bajod van?"

A videó legfőbb humorforrását az adja, hogy a Lidl saját márkás kóláját figurázza ki: gyakorlatilag nem fél beismerni, hogy a nagy üdítőital-gyártók márkáihoz képest olyan a "Freeway" kóla, mint Michael Jordan-hez képest Hans von Blumenstock. A "Just drink it, because nothing is impossible" ("Csak idd meg, mert semmi sem lehetetlen") szlogen pedig pazar humorral idézi a Nike ("Just do it!") és az Adidas ("Impossible is nothing") mottóját.

Durva: Sokkoló videó: mit művelnek az eladók zárás után 

Még több hasznos és érdekes hír címlapunkon! Kattints!

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 19. péntek
Emma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm