Az elmúlt években fokozatosan bővült a Tesco saját márkás termékeinek a száma, az áruház további termékek bevezetését ígéri. Ezek az árucikkek a hagyományos termékek vételárának 70-80 %-áért megvásárolhatóak, ami rendkívül vonzó a vásárlók számára. A hálózatbővítési tervek keretében sorra nyílnak az Express üzletek, ugyanakkor a Tesco nem ijedt meg az Auchan által a napokban ismertetett új ár-összehasonlító rendszertől sem.
Pénzcentrum: Összesen hány saját márkás termékkel rendelkezik a Tesco?
Hackl Mónika
Hackl Mónika: Az elmúlt években dinamikusan emelkedett a Tesco saját márkás termékeinek a száma, mely jelenleg több ezerre tehető. Az előttünk álló időszakban újabb saját márkás termékek bevezetését tervezzük.
Pénzcentrum: Melyek az ilyen termékek legfontosabb jellemzői?
Hackl Mónika: A saját márkás termékekről elmondható, hogy a brendekkel hasonló minőségi színvonalat képviselnek, de azoknál jóval olcsóbban hozzájuthatnak a vásárlók. Ez a megállapítás az FMCG-termékek (fast moving consumer goods - gyorsan forgó fogyasztási cikkek) közé sorolt élelmiszerekre és háztartási vegyiárukra, a műszaki cikkekre, valamint áruházunk ruházati termékeire egyaránt igaz.
Pénzcentrum: Hogyan aránylik ezek vételára a hagyományos termékek átlagárához?
Hackl Mónika: Az elérhető legolcsóbb Value termékek tekintetében átlagosan 20-30 %-kal alacsonyabb fogyasztói áraink vannak, mint amennyibe a brendek kerülnek. Áruházunk összes árbevételének körülbelül ötödét teszik ki a saját márkás termékek értékesítéséből befolyó pénzek.
Pénzcentrum: Mekkora mozgásterük van - különösen akciók idején - ezek árképzése során?
Hackl Mónika: A saját márkás termékek fogyasztói árainak meghatározásakor is az általános árképzési elveinket alkalmazzuk. Törekszünk a fent említett 20-30 %-os árelőny elérésére, de bizonyos akciók során az árak egyedileg kerülnek meghatározásra.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Pénzcentrum: Milyen tapasztalatokról tud beszámolni a frissen nyitott Tesco Express üzletek kapcsán?
Hackl Mónika: Néhány hete a XIII. kerületben a napokban pedig Rákosszentmihályon nyitottunk ilyen üzletet, ezzel 12-re emelkedett a Tesco Expressek száma. Mindenhonnan pozitív visszajelzéseket kaptunk úgy a dolgozók, mint a vásárlók részéről. Ezek a kényelmi üzletek a hipermarketeknél jóval kisebb üzlettérrel rendelkeznek, ám válogatott árukínálattal és a megszokott minőségű és árú termékekkel várják a vásárlókat. Több vidéki városban még idén további üzletek nyitását tervezzük.
Váltani készül a Tesco! Itt a nagy bejelentés!
Pénzcentrum: Mi a véleménye az Auchan új ár-összehasonlító rendszeréről (www.hiperarak.hu)?
Hackl Mónika: A Tesco bátran áll az ár-összehasonlítás elé. Amennyiben objektív lesz a rendszer, úgy nincs okunk az aggodalomra. Mi is alkalmazunk különböző összehasonlításokat. A rendszer azonban nem tudja majd kezelni a saját márkás termékeket, melyek egyébként jelentős részt képviselnek a vásárlói kosarakban. A havi egy alkalommal történő összehasonlítás egyébként nem fest majd teljesen reális képet, mivel az árak folyamatosan változhatnak.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Nagy István: nagyobb hangsúlyt kell fektetni a zöldenergia térnyerésére
- Baltimore-i hídomlás – van egy kiskapu a hajótársaság számára
- A kézilabda BL-negyeddöntők viszik ma a prímet - sport a tv-ben
- Jóval többet keresünk, mint tavaly ilyenkor
- Mi vezetett a németországi Zöldek zuhanórepüléséhez? Elemzés
- Komoly ügy lett Franciaországban egy iskolaigazgató és egy muszlim diák vitájából