Izgalmas kezdeményezéssel rukkolt elő az Auchan. Az üzlethálózat olyan rendszert hozott létre, amely lehetővé teszi, hogy a vásárlók összehasonlítsák a különböző hipermarketekben forgalmazott élelmiszer termékek eladási árát.
Új honlapot indít jövő héttől az Auchan Magyarország, a legnagyobb hipermarketek árainak összehasonlítása érdekében. A francia tulajdonú áruházlánc tervei szerint a www.hiperarak.hu oldalon a vásárlóknak lehetősége nyílik arra, hogy havonta 600 élelmiszer árait hasonlítsák össze.A honlapon szereplő négy áruházlánc -Tesco, Cora, Interspar, és természetesen az Auchan- árait hasonlítják össze.
Az áruház vezetői hangsúlyozták, hogy az árakat egy független szervezet -a HMSM Consulting- és nem az Auchan munkatársai mérik össze. A tájékoztatási rendszer az Önszabályozó Reklám Testület korábbi ajánlásával összhangban jön létre.
A rendszer teljesen azonos minőségű és kiszerelésű termékeket hasonlít össze. A felmérést minden hónap azonos időszakában végzik, a négy lánc ábudapesti, vagy Budapest környéki áruházaiban.
Jean-Paul Filiat, az Auchan Magyarország vezérigazgatója elmondta: azért most indítják el az oldalt, mert a gazdasági válság nem csak a vállalatoknak, hanem a fogyasztóknak is egyaránt nehéz.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Úgy látja, olyankor kell egy ilyen kezdeményezést elindítani, amikor a fogyasztók kevesebbet, másként vásárolnak. A vezérigazgató szerint jól látszik, hogy most kevesebb a vásárlásra fordított pénz, mint egy évvel ezelőtt.
A rendszertől a hazai vásárlóerő további növekedését várják.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiváló minőség a tányérodon – KMÉ-védjegyes termékek a Mecsek Baromfi Kft.-től (x)
A Mecsek Baromfi Kft. friss csirkehúsai elnyerték a KMÉ-védjegyet, amely biztosítja a vásárlók számára a valóban kiemelkedő minőséget.
-
A magyar befektetők fele nagy lehetőséget szalaszt el (x)
Egyre nagyobb az érdeklődés a TBSZ iránt, a befektetők többsége viszont még mindig nem használja ki ennek az adóhatékony befektetési módnak az előnyeit.
-
Hoppá! Tudtad melyik bank lett a legjobb lakossági állampapír forgalmazó? (x)
Az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK) idén is a Gránit Banknak ítélte „Az év Lakossági állampapír forgalmazója” díj ezüst fokozatát.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


