A Magyar Turizmus Zrt. az osztrák piacon stratégiai célkitűzésként kezeli a prémium szolgáltatások iránt érdeklődő vendégkör megszólítását és Magyarországra csábítását.
E cél megvalósítását szolgálja az a stratégiai együttműködés is, amelyet a Majectic Imperator luxus vasúttársaság tulajdonosa, Gottfried O. Rieck és Kovács Balázs, az MT Zrt. ausztriai külképviselője kötött. A Majestic Imperator (www.imperialtrain.at) a császári idők hangulatát idéző luxus vonatszerelvényt üzemeltet, amelyen Ausztria egyik legrangosabb cége biztosítja a kényeztető vendéglátást.
A luxusszerelvény a tervek szerint jövő tavasztól menetrend szerint közlekedik majd hetente Budapest és Bécs között. Az osztrák vendégéjszakák számának hazai növelése érdekében folyamatban van gödöllői- és egyéb budapesti programcsomagok kidolgozása, amely elsősorban a luxusszolgáltatásokat nyújtó magyarországi szolgáltatókkal való kooperációt feltételezi.
A kényeztető időutazással is felérő program jelmondata "a lassúság luxusa", amely főleg a kultúra, a gasztronómia és a történelem iránt érdeklődő utazók számára jelent vonzerőt. Ausztriából minden ötödik utazó motivációja kulturális eredetű, és nagyon nyitottak az újdonságokra.

Ezért szegényedett el temérdek magyar: stabilan 24 ezer most az a bevásárlás, ami 17 ezer volt 2 éve
Augusztus óta szűk 24 ezer forintba kerül az a nagy bevásárlás, ami két éve még stabilan 17 ezer forintba került.
A zárkózott kamaszok ventilációjában segíthet egy, a mentális jóllétet támogató új hazai mobilapp, a Healmindset, amelyben a felhasználók chaten, anonim módon kaphatna támogatást.
Bár a 20 ezer magyar méhész 1,2 millió méhcsaládja évente 25 ezer tonna mézet termel, Magyarországon az egy főre jutó mézfogyasztás mindössze 1 kg/év.
Újabb gasztronómiai témájú sikersztori a Brancsnál: közösségi előfinanszírozásból nyithatja meg főzelékbárját az ötletgazda Szatmári Ferenc, azaz Főzelékes Feri.
Október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar, azaz az ADHD rendellenesség tudatosításának hónapja, amiben Magyarországon az iskoláskorú gyerekek 8-10 százaléka érintett.
-
A Black Friday után itt a Green Friday: mutatjuk, milyen akciók várnak
A túlfogyasztásra hívja fel a figyelmet a Mastercard kampánya.
-
Karácsonyi készülődés a PENNY-vel (x)
Szívhez szóló videóval is köszönti a vásárlókat az üzletlánc
- Sztárjátékos távozik Debrecenből
- Vasárnaptól másképp járnak a vonatpótló autóbuszok
- Kyrgios 2024-ben sem játszzik az Australian Openen
- Új HÉV-megállót jelentettek be
- Karácsonyi nappali a lullai buszmegállóban, ha nem látja, nem hiszi el
- Oroszország és Észak-Korea erősödő együttműködéséről tárgyaltak az Egyesült Államok, Dél-Korea és Japán nemzetbiztonsági tanácsadói
Agrárszektor Konferencia 2023
Sustainable World 2023
Mi lesz veled magyar élelmiszer?


