A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviseletének "Verdoppeltes Urlaubsbudget" (Pénze nálunk duplán számít) kampányának hatására a nyári főszezonban is folyamatosan jelennek meg cikkek, összeállítások az osztrák sajtóban, amelyek szerint a turisztikai szolgáltatások ár-érték arányát tekintve idén Magyarország a legkedvezőbb nyaralóhely az osztrák turisták számára.
A kampány eredményeként a legjelentősebb osztrák gazdasági hetilap, az egymilliós olvasótáborral rendelkező NEWS legfrissebb száma egy balatoni tényfeltáró riportban mutatja be, hogy a magyarországi turisztikai szolgáltatások fantasztikus áron érhetőek el. A 4 oldalas, trendi életérzést közvetítő, képekkel gazdagon illusztrált cikk fő üzenete: az idei nyár slágere Magyarország, az osztrákoknak hazánk kész Eldorádó, ahol a válságban is lehetséges a luxus.
A cikk konkrét tanulmányokra és az MT Zrt. ausztriai külképviseletének információira hivatkozva éttermi, utazási és shopping példákon keresztül illusztrálja a Balaton partján fellelhető paradicsomi lehetőségeket. A hazai turisztikai szolgáltatásokat és a nyári Balatont kedvező színben feltüntető, kedvcsináló NEWS cikk hírértéke mintegy 20 millió forintra tehető, amelyet megsokszoroz a főszezon közepére időzített, rendkívül kedvező megjelenési időpont.

Könnyen százezres bírságba futhat rengeteg magyar: kiadták a figyelmeztetést, erre kevesen gondolnak
Szakértők szerint a szabadságolások miatt augusztusban különösen nagy a veszélye annak, hogy a Cégkapun keresztül érkező hivatalos iratok elkerülik a figyelmet.

Szívszorító posztban búcsúzik a legendás budai cukrászda: "Szamos Miklós belehalt ebbe a fájdalomba"
Szamos Miklós mindössze órákkal azután halt meg, hogy a legendás cukrászdát be kellett zárniuk.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egyre többen használják a hulladékudvarokat: így jut vissza a körforgásba a régi bútor, elektronikai eszköz
Most akár pénzjutalmat is nyerhet, aki a megjelölt napon adja le felesleges holmiját.
-
Ingyenes és könnyen elérhető: egyre többen használják a hulladékudvarokat
Aranykuka kampányt indított a MOHU.
-
Budapest Borfesztivál: minden kortyban élmény, minden cseppben elegancia (x)
A Budapest Borfesztivál szeptember 11. és 14. között 4 napra elfoglalja méltó helyét a borkultúra, a gasztronómia és az elegancia fellegvárában.


