A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviseletének "Verdoppeltes Urlaubsbudget" (Pénze nálunk duplán számít) kampányának hatására a nyári főszezonban is folyamatosan jelennek meg cikkek, összeállítások az osztrák sajtóban, amelyek szerint a turisztikai szolgáltatások ár-érték arányát tekintve idén Magyarország a legkedvezőbb nyaralóhely az osztrák turisták számára.
A kampány eredményeként a legjelentősebb osztrák gazdasági hetilap, az egymilliós olvasótáborral rendelkező NEWS legfrissebb száma egy balatoni tényfeltáró riportban mutatja be, hogy a magyarországi turisztikai szolgáltatások fantasztikus áron érhetőek el. A 4 oldalas, trendi életérzést közvetítő, képekkel gazdagon illusztrált cikk fő üzenete: az idei nyár slágere Magyarország, az osztrákoknak hazánk kész Eldorádó, ahol a válságban is lehetséges a luxus.
A cikk konkrét tanulmányokra és az MT Zrt. ausztriai külképviseletének információira hivatkozva éttermi, utazási és shopping példákon keresztül illusztrálja a Balaton partján fellelhető paradicsomi lehetőségeket. A hazai turisztikai szolgáltatásokat és a nyári Balatont kedvező színben feltüntető, kedvcsináló NEWS cikk hírértéke mintegy 20 millió forintra tehető, amelyet megsokszoroz a főszezon közepére időzített, rendkívül kedvező megjelenési időpont.

Belehúz a legismertebb hazai repoharas cég: újdonságokat is hoznak a fesztiválszezonra, a cél maradt
Több újdonságot is hoz a legismertebb újraváltható poharas cég 2025-re, a célok azonban mit sem változtak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Fenntarthatóság és sztármárkák: ezek a legfrissebb trendek a drogériákban
Utánajártunk, hogy mekkora a keresletnövekedés a celebmárkák iránt és hogyan zajlik a termékfejlesztés.
-
Még idén elérheti a százmilliárdos álomhatárt ez a magyar étrend-kiegészítő gyártó
Lévai Bálintot, a BioTechUSA vezérigazgatóját és társtulajdonosát kérdeztük.
-
Megtérülhet egy csúcskategóriás robotporszívó? A Dreame X50 Ultra Complete válasza meglepő! (x)
Elsőre két dologgal érdemes tisztában lennünk! Az első kérdés, hogy Ön olyan átlagos háztartások közé tartozik-e, amelyek évente több száz órát töltenek takarítással? A második kérdés, hogy mennyit ér Önnek a szabadidő?
-
Minőség és hagyomány a Gyulahúsnál a kiváló termékekért (x)
A Gyulahús Kft. Gyulai Pokol szalámija kiérdemelte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, bizonyítva a tradicionális gyártás kiválóságát.
-
Állampapír? Globális piacok? TBSZ? - A szakértő válaszol (x)
A Lightyear befektetési platform március 5-én webináriumot szervezett az állampapírokról és a tartós befektetési számla (TBSZ) előnyeinek kihasználásáról.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


