A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviseletének "Verdoppeltes Urlaubsbudget" (Pénze nálunk duplán számít) kampányának hatására a nyári főszezonban is folyamatosan jelennek meg cikkek, összeállítások az osztrák sajtóban, amelyek szerint a turisztikai szolgáltatások ár-érték arányát tekintve idén Magyarország a legkedvezőbb nyaralóhely az osztrák turisták számára.
A kampány eredményeként a legjelentősebb osztrák gazdasági hetilap, az egymilliós olvasótáborral rendelkező NEWS legfrissebb száma egy balatoni tényfeltáró riportban mutatja be, hogy a magyarországi turisztikai szolgáltatások fantasztikus áron érhetőek el. A 4 oldalas, trendi életérzést közvetítő, képekkel gazdagon illusztrált cikk fő üzenete: az idei nyár slágere Magyarország, az osztrákoknak hazánk kész Eldorádó, ahol a válságban is lehetséges a luxus.
A cikk konkrét tanulmányokra és az MT Zrt. ausztriai külképviseletének információira hivatkozva éttermi, utazási és shopping példákon keresztül illusztrálja a Balaton partján fellelhető paradicsomi lehetőségeket. A hazai turisztikai szolgáltatásokat és a nyári Balatont kedvező színben feltüntető, kedvcsináló NEWS cikk hírértéke mintegy 20 millió forintra tehető, amelyet megsokszoroz a főszezon közepére időzített, rendkívül kedvező megjelenési időpont.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


