Tegnap gyakorlatilag megbénult a budai Duna-part forgalma, ám a Margit-híd tervezett, augusztus elsejétől történő lezárása még a keddinél is nagyobb dugókat okozhat.
A jelenlegi tervek szerint augusztus 1-jével zárják le a Margit hidat, amely aztán bő egy évig lesz lezárva a járművek elől. A híd felújítása alatt nem lesz kijelölt terelő útvonal - mondta a Napi Gazdaságnak Farkas László. A Főmterv Zrt. közlekedéstervezője arról is beszámolt, hogy a főváros szakembereivel elemzést készítettek arról, hogy mely utakon növekedhet meg a forgalom a híd lezárása idején; arra jutottak, hogy a Margit híd jelenlegi járműforgalmának 60-80 százaléka az Árpád, illetve az Erzsébet hídra terelődik, a többiek pedig átszállnak a tömegközlekedési járművekre. (Jelenleg csúcsidőben óránként egy irányban 2800 jármű halad át a Margit hídon.) A két átkelő közül inkább az Árpád híd irányába növekedhet meg a forgalom, hiszen innen többen átszoktak a Megyeri hídra. A tervezett forgalomtechnikai lépések ellenére az Árpád híd és az Erzsébet híd környékén csúcsidőben a jelenleginél is hosszabb lehet a dugók időtartama - figyelmeztetett Farkas -, főleg ha a közlekedők nagyobb hányada választja a későbbiekben is az autót a tömegközlekedési eszközök helyett.
A 4-es és a 6-os villamos az építkezés függvényében lehetőleg mindig átmegy a hídon, emellett gyakrabban jár majd a metró és az 1-es villamos is. A kerékpárosok az egyik oldali járdán - közösen a gyalogosokkal - folyamatosan átkelhetnek majd a hídon.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








