Két éve robbant be a piacra első érintőképernyős készülékével az Apple, új irányba terelve az okos telefonok fejlesztését, s máris komoly versenytársra lelt az LG-ben és a Samsungban.
A két dél-koreai márka ebben a szegmensben az idei első negyedévben már le is körözte amerikai versenytársát. Az Applenél ugyanis egy újabb iPhone bevezetése több mint egy évet vesz igénybe, miközben az LG és a Samsung évente több ilyen modellt is piacra dob.
Az érintőképernyőt a mobilszlgáltatók is kedvelik, mivel ez a technológia könnyebbé teszi az adatátviteli szolgáltatások elérését, így többletforgalmat generálhat nekik.
A recesszió ellenére Magyarországon is komoly felfutás előtt áll az érintőképernyős modellek piaca. A Samsung várakozásai szerint idén megháromszorozódhat az eladások száma. Várhatóan a következő hónapokban már a tömegpiacot is megcélozzák a belépőkategóriás modellekkel.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








