A szombathelyi Vám-és Pénzügyőri Hivatal munkatársai 2009. május 27-én az M7-es autópálya sormási szakaszán, egy román rendszámú autóbuszt és annak utasait ellenőrizték.
A jármű átvizsgálásakor a pénzügyőrök a csomagtartóban található öt darab utazótáskában, a ruhák között 247 darab Nokia márkajelzésű, N95 típusú mobiltelefont, továbbá 200 darab Nokia márkajelzésű BL5F típusú mobiltelefon akkumulátort találtak.
Az előzetes szakértői vélemény alapján a telefonokat nem eredeti Nokia típusú alkatrészekből szerelték össze, BL5F jelzéssel pedig nincs kereskedelmi forgalomban Nokia akkumulátor, így ezek megtévesztésre alkalmas hamisítványok.

A Vám- és Pénzügyőrség a közel 8 millió forint értékű hamis mobiltelefont és akkumulátort lefoglalta, és áru hamis megjelölése bűncselekmény elkövetésének megalapozott gyanúja miatt öt román állampolgár ellen - őrizetbe vételük mellett - büntetőeljárást indított.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








