A brit áruházak a napokban kezdték meg az egyik walesi rock-zenekar legújabb albumának értékesítését, a borítón található kép azonban kiverte a biztosítékot a Tesco vezetésénél. A hipermarket csak egy külön tokban hajlandó árusítani a CD-t, mivel szerintük a kép zavarhatja a vásárlóikat.
A Manic Street Preachers nevű banda frontembere felháborodott és bizarrnak nevezte az áruházlánc döntését. James Dean Bradfield szerint egy olyan alkotást cenzúráznak, amit egy országosan ismert művész készített.
A Tesco szerint a kép olyan érzetet kelt, mintha véres lenne a szereplő fél arca, ami egy főként élelmiszereket árusító üzletben nem engedhető meg. Az áruház ragaszkodik hozzá, hogy a CD-ket tegyék egy olyan külön tokba, amin keresztül nem látszik a visszataszító kép.
A zenekar képviselője ugyanakkor elmondta, hogy a "Journal For Plague Lovers" című album borítóján található portré szereplőjének arcát egy kóros bőrelváltozás borítja. Aki pedig ismeri a festő munkásságát, az tudja, hogy Jenny Saville sok barnát és vöröset használ a képein.
Saville alkotása borítja az együttes egyik korábbi albumát is, azzal semmiféle ilyen jellegű probléma nem volt az értékesítés során. A festő nem provokálni akart, ezt a feladatot meghagyja a zenészeknek.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború